|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.displeasedrecords.com/ heeft m right now "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hmm, ik zie hem nergens hoor. |
|
Ja, aardige band, ken ik wel. De bassist ook wel...huhuhu... |
|
quote: Oja, ik zie hem zijn er ook al shirts van hun te koop? EDIT: laat maar, nee dus [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 01-08-2005 13:05] |
|
quote: via hun site http://www.collapse7.com "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
euhm, waar dan precies? |
|
quote: fuck, laat maar. Was op de oude site. Je kunt de band wel mailen, ze mailen wel terug. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ok dan, ik mail mario wel |
|
quote: Haha, nou die mailt JUIST terug "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Da's mooi |
|
quote: Vraag ook maar meteen of ze girlies hebben "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Net gemaild, maarja, je was net iets te laat. Ik vroeg wel naar shirts in het algemeen, dus het komt wel goed Wat vind men hier trouwens van dat supervette outro bij faith in flames? Echt gruwelijk mooi/vaagheid |
|
quote: Jaaaaaaa, ik rij er extra rondjes voor op de fiets, indien het nummer nog niet afgelopen is. Het nummer In Deep Silence trouwens: Hoor hoe die gitaren "er onder schuiven" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: haha Ik spoel dat stille stuk altijd ff door, maar echt, zo goed. Past bij het "Apocalyptic" En in deep silence rost inderdaad lekker, Ik zet hem maar even op zo, wat je bedoeld met eronder schuiven, ik denk dat ik het wel weet. |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wat een pokke eind. Er komen toch nog wel meer data? Dat cd'tje van ze dat ze hebben uitgebracht is wel erg |
|
Tweede datum ergens in het zuiden misschien. Is niet zeker nog. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Boeie, gewoon gaan. Een berg kippenvel gemengt met flink bangen sla ik niet over! |
|
Enige show in NL it is. |
|
quote: Ik luister nu In deep silence en idd; dit klinkt best wel lekker en aardig richting Hypocrisy Is er al weer nieuw werk uit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |