|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe ok , mijn excuses....overheen gelezen |
|
niet zelf onthouden, maar van metalfan 1. Secrets 2. Riders of The Storm 3. Renegade 4. Let The Hammer Fall 5. Hammerfall 6. Fury of The Wild 7. At The End Of The Rainbow 8. Heeding The Call 9. Blood Bound 10. Templars Of Steel 11. Hearts On Fire ik vond beide bands trouwens erg gaaf...hammerfall was zo over de top dat het weer tof werd! podiumact was erg tof om te zien. Dat was minder bij stratovarius, maar daar vond ik de muziek weer wat toffer. Gave solo´s enzo.... Al met al een topavondje |
|
Waar zit de drum solo? |
|
quote:na hammerfall-hammerfall, kan k me nog herinneren hehe wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Thanx!! was idd een topavondje! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ter info: review komt eerdaags on-line. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Was gaaf iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zeker een gave avond, heb wel de laastte 3 nummers van Stratovarius moeten missen, moest me trein halen, na Hunting High And Low ben ik weggegaan, men maat (die voor hammerfall kwam) vond er juist niks aan. Zelf vond ik Startovarius beter, maar de Hammerfall show was wel heel tof, jammer dat het matriaal me niet zo kan boeien. Toffe avond iig, en ik heb zon tof Strato-Hammer tshirt gekocht ^-^ Repent! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |