IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Parkpop 2005 Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2005 18:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

PARKPOP
(met o.a. Within Temptation, De Dijk,
Elvis Costello, Melanocaster, Ali B,
Relax, Killing Joke, Gabriel Rios)

Hoe heersend is dat dan!

edit:

nare is wel dat het op 26 juni is....
http://www.parkpop.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-05-2005 18:13]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2005 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ali B .....

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 29-05-2005 18:14 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 29 mei 2005 18:13 schreef Jenje het volgende:
Ali B .....

Bloodied by the thorns beside the leaves

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-05-2005 18:15 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Mooi, Killing Joke komt.
Ik was sowieso wel gegaan, maar nu eindelijk eens een keer voor een band.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-05-2005 18:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ahwel voor een gratis festival mag je niet klagen.

@ Jenje

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-05-2005 18:16]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2005 18:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 18:16 schreef ghoulliette het volgende:
ahwel voor een gratis festival mag je niet klagen.

@ Jenje

Jawel, want

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 29-05-2005 19:57 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2005 18:41 schreef Jenje het volgende:
Jawel, want

dáár had ie em

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-05-2005 19:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

zozo, Elvis Costello. Dat is wel een erg grote internationale naam zeg, goed voorelkaar.

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-05-2005 16:46 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Is een jubileum toch? Vandaar die grote namen, omdat die in het verleden ook al op Parkpop hebben gestaan.

Fish kwam ook zag ik.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-06-2005 15:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ga ook eens kijken. En ja, puur en alleen omdat het gratis is. Kijk dus uit naar iemand met halflang haar, en schenk hem bier!

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 21-06-2005 15:58 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

hmm, Killing Joke afgelopen zondag in Londen gemist... eens kijken dus, want ik wilde eigenlijk ook naar Rockin' Park...

We don't take it, we just fake it...

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 22-06-2005 3:20 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik ga wel naar parkpop. En dan vooral voor sita zwoon

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-06-2005 3:45 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik ga ook.

K zou niet weten waarvoor, maar ik ga wel.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-06-2005 12:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik ook, lekker in de buurt

Sater
Usericon van Sater
Posted 22-06-2005 20:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik ook.

Killing Joke

En Joyfalds (Local)

Is er ook nog iets van house ofzo? Dat meen ik vroeger ook wel eens hebben gehoord.

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 22-06-2005 22:04 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Ali B in da house

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 22-06-2005 23:39 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Ik hoorde dat Metropolis festival in R'dam dan ook is? Dat zou behoorlijk ongunstig zijn. Op zich een veel gaver festival, daar kom je nog eens een totaal onbekende band tegen waarvan je zegt 'Goh, best gaaf'. Maar Parkpop heeft weer erg gave cd-stentjes, vorig jaar helemaal leeggekocht. Dilemma, dilemma.

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 22-06-2005 23:44 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Dilemma opgelost, Metropolis is 3 juli.

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 22-06-2005 23:46 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 3:20 schreef arnibes het volgende:
Ik ga wel naar parkpop. En dan vooral voor sita zwoon

Oeh ja daar heb ik nog [ergens] een cd'tje van... Vraag me alleen af of het live ook wat is.. De opnames die ik gehoord/gezien heb van tv vond ik meestal qua zang niet zo

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Marz667
Usericon van Marz667
Posted 22-06-2005 23:49 by Marz667 Wijzig reactieProfiel van Marz667Quote dit berichthttp://www.festivalinfo.nl/

quote:
Op 21 juni 2005 15:58 schreef VivaHate het volgende:
hmm, Killing Joke afgelopen zondag in Londen gemist... eens kijken dus, want ik wilde eigenlijk ook naar Rockin' Park...

ik ga ook naar Rockin' Park. Killing Joke komt toch in oktober weer voor een paar shows door Nederland, is vast ook veel leuker dan op zo'n warm festival

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-06-2005 20:13 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Elivs Costello, Joyfalds, Zita Swoon, ik ben er iig wel

And my marlboro light

Sater
Usericon van Sater
Posted 23-06-2005 23:01 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Joyfalds is behoorlijk ok he?

Heb Amplify hier liggen en heb ze een keer geboekt/gezien.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-06-2005 23:04 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

De Dijk.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-06-2005 0:12 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2005 23:01 schreef Sater het volgende:
Joyfalds is behoorlijk ok he?

Heb Amplify hier liggen en heb ze een keer geboekt/gezien.

Ik heb ze een paar keer geluisterd en idd wel ok. Ik heb in Australie nog heel eventjes met die gitarist gereisd daar ken ik ze van

And my marlboro light

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-06-2005 12:50 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Bleurgh, wat een line-up... Het enige wat ik misschien nog zou willen zien is Killing Joke, maar voor de rest zou ik het echt niet weten.

Maar ja, het is gratis, dus (misschien) ga ik toch wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-06-2005 12:52]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-06-2005 13:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2005 12:59 schreef aerodis het volgende:
Ik ook, lekker in de buurt
Ker0l. About those beers. Kreeg ik ze van jouw of jij van mij?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com