|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
PARKPOP (met o.a. Within Temptation, De Dijk, Elvis Costello, Melanocaster, Ali B, Relax, Killing Joke, Gabriel Rios) Hoe heersend is dat dan! edit: nare is wel dat het op 26 juni is.... http://www.parkpop.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-05-2005 18:13] |
|
Ali B ..... |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mooi, Killing Joke komt. Ik was sowieso wel gegaan, maar nu eindelijk eens een keer voor een band. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ahwel voor een gratis festival mag je niet klagen. @ Jenje [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-05-2005 18:16] |
|
quote: dáár had ie em |
|
zozo, Elvis Costello. Dat is wel een erg grote internationale naam zeg, goed voorelkaar. |
|
Is een jubileum toch? Vandaar die grote namen, omdat die in het verleden ook al op Parkpop hebben gestaan. Fish kwam ook zag ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik ga ook eens kijken. En ja, puur en alleen omdat het gratis is. Kijk dus uit naar iemand met halflang haar, en schenk hem bier! |
|
hmm, Killing Joke afgelopen zondag in Londen gemist... eens kijken dus, want ik wilde eigenlijk ook naar Rockin' Park... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik ga wel naar parkpop. En dan vooral voor sita zwoon |
|
Ik ga ook. K zou niet weten waarvoor, maar ik ga wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ook, lekker in de buurt |
|
Ik ook. Killing Joke En Joyfalds (Local) Is er ook nog iets van house ofzo? Dat meen ik vroeger ook wel eens hebben gehoord. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ali B in da house metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Ik hoorde dat Metropolis festival in R'dam dan ook is? Dat zou behoorlijk ongunstig zijn. Op zich een veel gaver festival, daar kom je nog eens een totaal onbekende band tegen waarvan je zegt 'Goh, best gaaf'. Maar Parkpop heeft weer erg gave cd-stentjes, vorig jaar helemaal leeggekocht. Dilemma, dilemma. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
Dilemma opgelost, Metropolis is 3 juli. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Oeh ja daar heb ik nog [ergens] een cd'tje van... Vraag me alleen af of het live ook wat is.. De opnames die ik gehoord/gezien heb van tv vond ik meestal qua zang niet zo "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: ik ga ook naar Rockin' Park. Killing Joke komt toch in oktober weer voor een paar shows door Nederland, is vast ook veel leuker dan op zo'n warm festival |
|
Elivs Costello, Joyfalds, Zita Swoon, ik ben er iig wel And my marlboro light |
|
Joyfalds is behoorlijk ok he? Heb Amplify hier liggen en heb ze een keer geboekt/gezien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De Dijk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik heb ze een paar keer geluisterd en idd wel ok. Ik heb in Australie nog heel eventjes met die gitarist gereisd daar ken ik ze van And my marlboro light |
|
Bleurgh, wat een line-up... Het enige wat ik misschien nog zou willen zien is Killing Joke, maar voor de rest zou ik het echt niet weten. Maar ja, het is gratis, dus (misschien) ga ik toch wel. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-06-2005 12:52] |
|
quote:Ker0l. About those beers. Kreeg ik ze van jouw of jij van mij? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |