|
Auteur: |
|
|
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehe had ik niet gezien, excuses! |
|
hebben ze nu jouw poster gebruikt? Stoer, stukken beter als die ouwe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De poster ziet er trouwens goed uit Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
@ Spectre: en hoezo; Kinderdisco..lijkt me sterk, maargoed, als je het zegt. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: klopt, ik heb het gelezen op de lucky site. eerlijk gezegt wel belachelijk, maargoed. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
ik zalt aanwezigt zijn! samen met koud overgens... |
|
we drinken er een paar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zekers! een hoop overgens, tenzij ik met de auto kom dan worden het er een paar..... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 30-05-2005 19:44] |
|
Aggro >> Death Metal??? Denk niet dat dat de lading dekt!!! |
|
quote: Nee op het forum van EHBo staat de juiste omschrijving. "Aggro, black/death metal uit Vriezenveen dacht ik. De drummer van Bodyrot speeld hier ook in. Meer weet ik er eigenlijk niet van. Plus dat het niet echt vernieuwend is maar wel redelijk weg luistert." |
|
quote: goed, je had dus zelf gewoon kunnen zeggen wat het was, maar je deed het liever via een post van het EHBO-forum? curieus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
valt er wat te horen via mp3 of zo? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geen mp3 maar we hebben wel een site http://www.aggromusic.com |
|
Bruce Banner |
Index / Concerten |