|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Your not gonna like it: IK HEB WERK VOOR JE!!! LED ASTRAY valt ook uit!!!!! Dus... Sanguinary en Côte d'Aver zullen de strijd alleen moeten klaren!!! [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 08-06-2005 12:45] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Hahaha, wil er niemand spelen ofzo? Wel mooi klote. Maar goed, wellicht kan ik een andere band aandragen? Mail me de details maar even info@panzerpromotion.com [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 08-06-2005 12:46] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat een dynamische scenen zitten we toch in. Spannend hoor ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Hehehe, Nederland heeft bands genoeg What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Zo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
De posters worden nu gedrukt!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Zoals dit topictitel? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, gewoon 2 bands.... verdomd irri als je info doorkrijgt dat later weer ingetrokken wordt. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Gelukkig wel in dit geval! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
En zo blijven we er lekker mee bezig |
|
wordt het nu een "eine kleine nachtmusic" dus laat beginnen ? [Dit bericht is gewijzigd door lunatic jozef op 08-06-2005 22:45] YES WEL deeeenk!! |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Wat een heersende poster! Supervet ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
IDD. Jammer dat we te weinig tijd hadden om een 3e band er bij te halen. We hebben verschillende bands gevraagd waaronder ook Grindminded. Maar helaas lukte dat ook niet. Komt later nog wel... We moeten gewoon wat vaker een pakket samenstellen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Te weinig tijd was er niet echt, meer de dynamiek van wel een derde band/ geen derde band. Maar met twee bands wordt 't vast ook wel wat. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Zeker een gave poster !!! Zal hem ook binnenkort op de ZangKanarie site pleuren. |
|
~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: helaasch... beetje kort dag.. had wel graag eens in Steenwijk willen spelen |
|
quote: Moet wel lukken dacht ik!! Maar met de oldschool deathmetal van Sanguinary en de Devourment-style deathgrind van Côte d'Aver moet het ook wel een vette avond worden. aanvang 21:00 uur damage: € 3,-- [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 12-06-2005 15:33] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik ga dan toch echt in Hoogeveen wezen. |
|
quote: Ik niet!! Mij boeit Blood Duster echt niet!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Euh... moet jij ook niet spelen ofzo ??? Dus kan je sowieso niet bij Bloodduster zijn. En wij komen wel weer uiteraard... Al zal de afterparty nooit zo gaaf worden als afgelopen vrijdag in Sodom |
|
Klopt maar omdat er in Steenwijk maar 2 bands spelen en Cote al om 21:00 uur speelt kan het zijn dat je na Sanguinary nog naar Hoogeveen kan reizen, het is niet ver, en daar Blood Duster kan zien. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Nou... vanavond moet het gaan gebeuren. Nog een paar minuten en ik stap in de auto, ff wat lui oppikken en gaan met die banaan |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |