|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
CANADA ja "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Tering! Nog zo'n heerlijke band gevonden: Alarum "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
jah vage zang idd.. verder vette shit |
|
Is Martyr niet een 'sideproject' van een aantal Theory in Practice leden (of is dat weer een andere Martyr?). Touché, pussycat! |
|
Nieuwe plaat van Martyr is uit... Niks meer aan toe te voegen.... geniaal... !!!!!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Moet ik zeker even checken |
|
quote: Theory in Practice sideproject? dat is toch Mutant? En Theory in Practice komt uit zweden en Martyr uit Canada... |
|
quote: Nu 2 keer gedaan: briljante schijf met een nagenoeg perfecte productie. |
|
*Schop* voor een errug lekker schijfje! |
|
Waar heb je em gescoord? Ik heb geen creditcard/paypal dus via hun site/Euro-distro lukt het me niet. |
|
quote: Ik heb hem ook nog niet, ik heb hem alleen gecheckt Kerrazy-torrents, of anders kan ik je hem wel sturen via slsk ofzo... |
|
Ok thanks ik check wel ff Wil em sowieso origineel hebben. Heerschband. |
|
Dat wordt zeker kopen ja |
|
Fuckin Aye! Wat een cd! Woohoo! Een nieuwe voor in mn top 10 beste albums 2006 :D man..Ik was bang dat ze warp zone nooit meer zouden kunnen overtreffen..uberhaupt evenaren, maar dit is echt dikke shit! Wat je zegt ben je zelf! |
|
quote:Dikke +1 |
|
Hey, dit is idd ook gaaf zeg. Kende hiervoor alleen Fractured van Capharnaum, maar dit is ook erg interessant |
|
quote: +2 ghegehgheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
|
|
quote: Cool! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tof filmpje idd, dat begin van Lost in Sanity is zo vet! Heeft iemand Feeding the Abcess al ergens kunnen scoren? |
|
Ja, nu het orgineel nog ff scoren. Wat een ongelovelijke heerschplaat is dat zeg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Yes, zeeeer goed! Maar ik moet het nog ff wat vaker luisteren zoals meestal met dit soort muziek. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Waar heb je em gescoord dan? :D |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |