|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Ik zou graag van de gelegenheid gebruik maken om je aan te raden iets van een leven te gaan krijgen. Zodra je Deathmetalteksten daadwerkelijk probeert te volgen dan bevind je je al in een haast uitzichtloze situatie. Ha ouwe trouwens, soep? Life doesn't get much better than this! |
|
George is nu OWN3D zeker... Nou nee1! daarom..JE WEET TOCH! Suck my piss |
|
quote: Ik stel voor dat je de volgende keer als CC hier speelt je hem daar een flink op aan zult spreken! Goed? Lig verdomme niet te zeiken, alsof het bij een band als Cannibal Corpse nou zo belangrijk is dat je de teksten kunt verstaan. Ik denk dat dit voor het merendeel van de death metalbands trouwens van toepassing is. Neem een John Tardy, heeft nooit de teksten gepubliceerd, maakt hem dat een mindere "zanger"? Nee. don't mistake lack of talent for genius |
|
Lekker belangrijk of dat hij schreeuwt dat er bloed uit zn pieleke komt of dat hij maar gewoon wat ligt te ouwehoeren There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
@topicstarter: ik stel voor dat je je ophangt. |
|
George afkraken, maar wel een avatar van Six Feet Under hebben. Jammer... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: PWN3D1!! Suck my piss |
|
hak, soep! lees ijlen even ivm HOA! |
|
quote: OW, ik wil wel kaartje. Is nog niet helemaal zeker dat ik ga, maar zoveel kost dat kaartje toch niet (maar heej, dat kan ik daar ook gewoon posten ) Life doesn't get much better than this! |
|
Goed dat ik het weet, snel mijn Cannibal Corpse livecd verbranden, een 'krijg longkanker, George' avatar nemen, en deze ware ontmaskering naar iedereen op msn doorsturen. Dat zal hem leren, de smeerlap! |
|
quote: We schrappen Cannibal Corpse uit alle lijsten voor karaoke. |
|
Het is me allang duidelijk dat george nooit barnes kon vervangen en dat blijkt ook wel als er nummers van Tomb of the mutilated gespeeld moeten worden. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hehe precies "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Slotje |
|
Mensen mensen. Hier een klein dingetje over DUST2... Als iemand een foto van hem heeft zet die dan neer... pak een orgineel wapen erbij en probeer de foto daarmee te slaan, verbranden, verknippen of wat dan ook... Dan valt het op dat DUST2 meestal niet eens dat pak slaag overleefd maar gewoon nietszeggend zichzelf ligt dood te janken.... ps. Niet alleen mij is het opgevallen want ik heb het 9 andere mensen ook laten proberen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hey mensen ik wil even duidelijk maken dat ik niks tegen hem of CC heb hoor! Ik vind ze ook geweldig en ben al een aantal keer naar een geweldig optreden van ze geweest! Ik vind het alleen jammer dat hij maar gewoon wat staat te bleren... Dat is mijn mening hoor! Ik ken namelijk genoeg deathmetal bands die wel hun teksten live bleren... Ik vind het gewoon zonde meer niet hoor... |
|
Wat zou er gebeuren als je het andersom afspeelt.. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 03-06-2005 13:36] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Dat streeft de functie van karaoke voorbij... |
|
quote: Black-metal karaoke!!! Hoe trui kan het nog worden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: zet die namen hier ook vene neer... kunnen we die direct in het kansloze bands topic vermelden None of us are saints - Albert Fish |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 03-06-2005 16:30] |
|
Proost |
|
Waarop? don't mistake lack of talent for genius |
|
op George fisher. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |