|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hmmmm ik hou ook heel veel van mijn azraelletje maar z'n balletjes gaan er donderdag mooi uit. Heb geen zin om 1 of andere long infectie te krijgen danzij die ongezonde vieze sproeilucht in mijn kamertje. enne ik weet zeker dat mijn kat nog lang niet sloom en dik wordt dik zowiezo niet echt want het is een half siamees die hebben daar geen aanleg voor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mijn excuses... ik wilde niet belerend overkomen... laten we het maar op een verschil van opvattingen houden [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 11-12-2001 13:57] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Aan Elite geven ter consumptie Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |