IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : wat te doen... Vorige pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2001 13:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 15:56 schreef Sarjenka het volgende:
en nog even een taalles:

het is "lijden", niet leiden (da's iets regeren of een stad

ezelsbrug: als je het niet zeker weet: denk aan het woord "pijn"; da's ook met ij

sorry soms gaan mijn gedachten sneller als mijn vingers krijg je van dat soort rare vormingen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2001 13:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 23:38 schreef Dargull het volgende:
Das waar, maar wat ik me zelf niet toewens, doe ik mijn geliefde poezebeesten zeker niet aan, daarbuiten krijg je er trouwens mega luie dikke katten van,

hmmmm ik hou ook heel veel van mijn azraelletje
maar z'n balletjes gaan er donderdag mooi uit.
Heb geen zin om 1 of andere long infectie te krijgen danzij die ongezonde vieze sproeilucht in mijn kamertje.
enne ik weet zeker dat mijn kat nog lang niet sloom en dik wordt dik zowiezo niet echt want het is een half siamees die hebben daar geen aanleg voor.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 11-12-2001 13:56 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 10 december 2001 23:57 schreef Dargull het volgende:
Denk nog een paar keer na???????????

Als of ik m'n hoofd er nog geen honderd keer over gebroken zou hebben?!?! Denken wij soms dat ik een of andere barbaar ben of zo???
Ik houd ziels en ziels veel van al mijn katten, en ik zou ze nooit enig kwaad toe wensen!!! Maar ik vind juist dat ze een goed leven moeten hebben hebben en het behoud van hun gelachtsorganen hoort daar bij, dat is een risco, een risico waar ik niet blij mee ben, maar 1 waarvan ik heb geleerd er mee te leven.


Mijn excuses... ik wilde niet belerend overkomen... laten we het maar op een verschil van opvattingen houden

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 11-12-2001 13:57]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-08-2011 23:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2001 15:42 schreef Sarjenka het volgende:
Vanmiddag was ik in het centrum en zag ik een musje hupsen, waar duidelijk iets "mis" mee was (hij liep scheef en kon niet vliegen). Ik vond het zielig en dacht: "wat kan ik doen".

Plots bedacht ik me dat ook musjes ziek kunnen worden en dood kunnen gaan (en dan niet alleen maar door katten die ze te grazen nemen). Ik bedacht dat het diertje in het centrum nog wel genoeg te eten kon vinden (mensen die met etenswaar knoeien en hij zag er best doorvoed uit) en dat het beestje vanzelf wel een keer dood zou gaan (gezond of niet). Hij zag er verder best happy uit (voor een musje). En zo ging ik tevreden weer naar huis, fietsend in het decemberzonnetje, minding my own business.


Aan Elite geven ter consumptie


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-08-2011 23:39 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen