|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
toch nog kunnen regelen... ik ben erbij!!! carcasstrid |
|
quote: heee gitaarroadie!!!! |
|
en drumroadie!!! carcasstrid |
|
Ik zit dan op Graspop, anders was ik wel gegaan. |
|
ik ga alleen op de zondag naar Graspop, gek heeee!? |
|
cool, maar dan zit ik op Graspop |
|
Kep zelfs mijn vakantie naar Turkije hiervoor laten verplaatsen!!! Ik kom de 24e terug uit Turkije, de 25e dan spelen en de 26e graspop......... |
|
Mwoah, ik denk dat ik ook maar bij ben. [Dit bericht is gewijzigd door Michaeltjuh op 06-06-2005 11:39] Mekker |
|
quote: Toch wel? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Hoe ist met je knie dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nie tegen mij zeker. (Sorry nog gaar,Waldrock enzo) Mekker |
|
quote: Je bedoelt m'n kuit? Mwoah, ga proberen woensdag weer te werken... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
achja, je hebt toch zitwerk!? |
|
quote: Dat valt nog vies tegen. Om heen en weer te komen bij ons moet je over een metalen 'bak' (25 meter breed, 240 meter lang) met allemaal sleuven erin van verschillende breedtes. Daar moet je dus op zien te balanceren terwijl je loopt, voordat ik kan gaan zitten... Als dat niet lukt ga ik meteen weer naar huis in ieder geval, voordat ik alles doorscheur. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Schop! Nog een week en 2 dagen.. Mekker |
|
Ben waarschijnlijk wel present! |
|
Nog een kick! Overmorgen dus... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Kick - kick - kick!!! Voor alle thrashers die niet op Graspoep zitten, vanavond wordt het leuk in Dordrecht! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Yeps. Vanavond lekker rossen! Mekker |
|
kep er zin in!!! |
|
Het wordt vlammen, stomen en flamberen als ik zo eens naar buiten kijk... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Haha, ik heb nu al dorst! |
|
HAARFGH vanaaf THRASH TILL DEATH Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik ben vanavond ook aanwezig. |
|
Het was weer gezellig! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |