IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 17 juli: Grind over R'dam part zoveel Vorige pagina
oscura
Usericon van oscura
Posted 14-06-2005 0:30 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

altijd!!

carcasstrid

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 14-06-2005 0:31 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik ga pitten.
Jij niet.

Fijne nacht nog!!
Ik heb werk en wordt morgen weer verwacht.
Laterzzzzzz.

oscura
Usericon van oscura
Posted 14-06-2005 0:33 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

stfu!!! miss zijn er mensen die ook nachtdiensten werken? maar truste en werkse morgen.. niet iedereen kan 3 dagen vrij zijn nee

carcasstrid

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-07-2005 11:52 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik heb er zin in !!

Orion
Usericon van Orion
Posted 17-07-2005 12:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Hmm zou eigenlijk met de distro daar staan, helaas is dr wat tussen gekomen

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-07-2005 12:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Da's jammer. welke distro heb je ?

Fuck the world and fuck you

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 18-07-2005 20:21 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Sodemieters zeg !!
Dat was me een partijtje genieten geblazen !!

We waren er al lekker op tijd ; half 3, want we dachten dat het festival begon om 3 uur. Maar dat bleek dus de openingstijd te zijn. Eerst dus maar ff op bankje gezeten. Om 3 uur snel naar binnen gegaan voor het nuttigen van de eerste biertjes en het aanschaffen van een Kutschurft-shirt (dat bleek erg verstandig want na het optreden waren ze in no time uitverkocht).

Iets na half 4 was het tijd geworden voor de eerste band, Rectal Smegma:
Niet iets waar ik een cd van zou kopen, maar heb me absoluut vermaakt bij deze leuke opener. Hierna was het tijd voor de band waarvoor ik hier aanwezig was ; Kutschurft.
Driewerf heerserdeheerserdeheers!!
Was de eerste keer dat ik de heren live aan het werk zag, maar ik heb mijn kop van mijn romp gebanged. Geweldige live band met de nodige humor en een hele gave podiumact!!!

Om het even wat daarna kwam; tegenvallen zou het toch wel. En dat was dus ook het geval met Blood I bleed. Muzikaal vond ik het niet eens zo vervelend eigenlijk, maar wat was die zang tenenkrommend kut zeg!! Dit was een mooi moment om de tegenover gelegen frietzaak met een bezoekje te vereren (lekkere friet, maar het niet verkopen van bier was een minpuntje!).

Na het eten weer vlug terug naar binnen voor Rompeprop. Deze mannen lieten even zien hoe het moest!!! Geniaal, allesverpletterend. Ben gruwelijk hard uit mijn plaat gegaan. Het heeft me een hoofdwond gekost (tijdens het bangen gruwelijk hard mijn kop gestoten aan de rand van het podium) maar dat was het waard.

Hierna kwam de saaiste band van de dag ; Bile.
Dodelijk saai !!
Ik was tijdens deze band erg blij met de onwijs relaxede bank in het halletje.

Helaas was het inmiddels alweer tijd voor de afsluiter ; Blood duster.
En ook dit was genieten geblazen. Perfecte afsluiter van een dagje herrie. Goede nummers; lekker zooitje ongeregeld op het podium en goed gespeeld.

Conclusie: Dit was een zeer geslaagd feestje. Kutschurft, Rompeprop en Blood duster waren de bands van de dag.
Enige minpuntje was die krankzinnige warmte binnen. Ik weet dat dat een kwaaltje van de baroeg is, maar kan er nu gvd niet eens een keer een deur open !!!
Afgezien hiervan ben ik vol lof en zeker van plan volgend jaar weer van de partij te zijn.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-07-2005 20:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

BILE de saaiste band van de dag...jezus joh,dat meen je toch niet serieus ??? Ze hadden misschien niet hun dag, maar zelfs op een slechte dag rost Bile de grindcore posers van Kutschurft er uit,Rompeprop is op z'n aardigst gezegd een middelmatige band... En Rectal Smegma is een van de slechtste bands van nederland....Blood I Bleed daarentegen is een vette live band.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-07-2005 20:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oh, en Blood Duster niet gezien trouwens.Dus daar kan ik niks over zeggen.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-07-2005 20:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik kan me wel voorstellen dat Bile het iets rustiger aandeed hahaha.....geloof mij maar dat ze veel hebben gezopen de dag ervoor op hun eigen bierfeestje in Maasbree hahahaha.
Maar normaal gesproken is Bile altijd vette knepper

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-07-2005 20:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hoorde van ben idd dat ze wat veel gezopen hadden de dag d'r voor ja...neemt niet weg dat ze ook al deden ze het iets rustiger aan, weer het zweet uit je reet rosten !

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com