|
Auteur: |
|
|
Meerdere goede verhalen over gehoord. Alhoewel ik niet echt een nwobhm fan ben, toch maar eens checken. |
|
Niemand dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
toch dus... :-) Ook hier best goed gekeurd ! Idd 't najaar zit er DIK in voor Belgie. (en wie weet samen met Intruder en Ruffians) mocht er iemand in Nl zalen weten, laat maar komen. (wel weekdag) |
|
Voor de liefhebber; Slough Feg speelt ook op het Keep it True festival in November (samen met o.a. Ruffians, Ignitor, Raven, Anvil, Virgin Steele etc.) "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik heb er eens een promo cd van gehad. Ik vond het te slecht voor woorden: de slechte zang, de fantasieloze riffjes en vooral het feit dat die vent zich een highlander waant in het zonnige Californie. Tenenkrommend slecht. Over smaak valt twisten |
|
Over verstand van muziek echter niet. Homo. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
The truth hurts. Ik weet het, jij nu ook. Trouwens: quote: Zo benieuwd ben je dus niet. [Dit bericht is gewijzigd door herr op 31-07-2005 19:50] |
|
Meid toch, ik zit niet te wachten op quasi-lollige uitspraken als 'vooral het feit dat die vent zich een highlander waant in het zonnige Californie'. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Donderdag 3 november spelen ze in Baroeg met Black Knight. Enige show in Nederland. Voor de mensen die Slough Feg wel snappen dus! |
|
quote: Sorry voor de late reaktie, maar ik lees dit nu voor het eerst. Wat precies vind je niet eerlijk in mijn recensie? De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Slough Feg heeft een nieuwe split 7" uit samen met Bible of the devil. Het artwork: Op de Slough Feg kant staan dus 2 nummers genaamd "Poisened Treasures" en "Sha la la" (Thin Lizzy cover). Te bestellen via de website www.slough-feg.com "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Heb de eerste twee albums nog liggen. Digipack beiden. Destijds gekocht. Heb t een paar keer gedraaid, was wel leuk. Maar ligt nu al jaren stof te vangen. Verkocht krijg ik ze ook niet blijkbaar |
|
quote: Ik heb enkel de LP's, en heb wel oren naar de cd versies. Ruilen / verkopen? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ze hebben inmiddels weer een nieuwe plaat uit, namelijk "Hardworlder". Iemand die hem al gehoord heeft? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
gast, je bent echt een zeikerd, mensen hebben nou eenmaal meningen, live with it. Ok, komt die van mij: vette muziek, zang niet echt mijn ding. Bible Of The Devil is trouwens echt een gave band. |
|
Waar heb jij het nu opeens weer over? Ik vraag gewoon naar de nieuwe plaat. Maargoed, die split is inderdaad wel tof. Het artwork van de nieuwe plaat is vrij uniek, tevens met een ander logo. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hoewel ik Atavism helemaal te gek vind, zit ik niet echt te springen om meer... Deze nieuwe toch maar es ergens zien te beluisteren. Wie weet. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Index / Heavy Metal |