|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen, ik moet wat CD's kwijt waar ik niks meer mee doe. Kijk ff op http://www.geocities.com/ceedeetekoop Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Dat zijn CD's die iemand besteld heeft, maar die nog niet betaald zijn. Het is al 2x gebeurd dat iemand toch maar z'n bestelling cancelde wegens geldgebrek. En dan hoef ik alleen maar een sterretje weg te halen ipv weer alles in te typen. Als ik ze opgestuurd heb, dan verwijder ik ze omdat ik ze dan definitief kwijt ben... En nee, ik open niet elke week een nieuw topic, maar die andere was gesloten, vandaar... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Dissection The Somberlain WAAROM! je verkoopt de klassiekers. zucht "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik weet het. Maar ik heb er nooit warm of koud van kunnen worden. Raar maar waar. Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote:Daar is iets voor uitgevonden namelijk <!-- tekst.weg --> En je hebt de tabel wat dat betref makkelijk gemaakt waardoor je dit goed kan toepassen Suc6 met de verkoop! |
|
Hmm.. ik heb vorige keer al mijn mening gegeven over deze lijst, en toen kreeg ik zoveel gezeik over off-topicness en 'niet reageren als je nix wilt' over me heen dat ik die nu maar voor me hou.. |
|
Wilde je dan iets zeggen Val? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 10-12-2001 19:16] |
|
quote: hmm vreemd, ik vind het echt een 10/10 album namelijk. Misschien te weinig geluisterd.?! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
9/10 dan eerder. Storm... is een 10/10 |
|
quote: Ah! Weer wat geleerd. Zoals je wel aan de opmaak van die pagina kunt zien, ben ik op het gebied van HTML geen alleskunner.... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: Jawel, ik heb hem vaak genoeg geluisterd, maar ik kreeg hem zelden tot het einde uit... Storm vind ik inderdaad ook beter. Tja, smaken blijven verschillen... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ok, er zijn weer 2 cd's in de verkoop gekomen. Iemand hoefde ze toch maar niet.... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ja vrienden, Arie doet ook aan Euro's! Arie heb alles omgerekend, jaja! (nu komt dit topic weer bovenaan te staan, extra aandacht gegarandeerd!) Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Ik hoop dat er gauw een apart subforum oid komt voor dit soort topics. |
|
Ik wil hier geen heel topic voor aanmaken, dus ik hoop dat mijn gebruik van dit topic ervoor me niet kwalijk genomen zal worden... Ik wil graag van drie cd'tjes af. Hollenthon - With vilest of worms to Dwell Trail of Tears - Profoundemonium Mayhem - Grand declaration of War Anyone? Dead things grow from deep inside... |
|
Pff dit is toch de plek om cd's te verkopen ? Ik heb oook nog een zooi prutcd's te koop. Volledige lijst is te krijgen Veel Punk Hardcore |
|
quote: Hier is interesse.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat kosten ze per stuk? |
|
quote: Waar wacht je op? zet neer zou ik zeggen. |
|
Ja ja rustig maar ... $ 400 suits - Never give what you can’t take back Agnostic Front - Something’s Gotta Give Backfire ! - All Bets Are Off Backfire ! - Choose My Own Path Battery - Whatever It Takes ... We’ll Stand Together Beasty Boys - Hello Nasty Better Than A Thousand - Just One Blood For Blood - Revenge On Society Brightside - Punchline Brightside - Bullet Proof Boiling point - Conquered by Ignorance Brotherhood Foundation - Elevator music By the grace of God ... - Perspective CIV - Set Your Goals Hard Resistance - Engine of Hate Hard Resistance - It’s all around Ignite - Past our means Killing Time - The Method Korn - Life is peachy Korn - Korn Korn - Follow The Leader Korn - Issues Limp Bizkit - Three Dollar Bill Y’all Limp Bizkit - Significant Other Mainstrike - No Passing Phase Madball - Set it Off Madball - Demonstrating My Style MM - Stand By Your Side Mucky pup - A boy in a man’s world NBP - … And The Plot Thickens Nirvana - Incesticide NOFX - Heavy Petting Zoo Pearl Jam - Vs Right Direction - To Right The Wrong Snapcase - Progrssion through unlearning Stuck Mojo - Pigwalk Tech 9 - Winner Takes All Tech 9 - Scars on the inside Various Artists - ...And the fun just never ends Various Artists - D.I.Y. Various Artists - European hardcore - the way it is Various Artists - Golden shower of 72 hits (2CD) Various Artists - Hold Your Ground Various Artists - It ain t where you re from ... It s where you’re at! Various Artists - The Real Dutch Oi! Tribute Violation of trust - Wiseguys Warzone - The sound of revolution Warzone - Fight For Justice Er zitten ook een aantal kopiën bij, maar heb dat geen zin in om uit te zoeken. |
|
-off topic- hee Jenje, kun je je ICQ eens aanzetten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
jenje heeft icq aan hoor |
|
Mijn ICQ staat nagenoeg altijd aan, sta alleen altijd op invisible, tegen ongewenste bezoekers .. |
|
Ja mensen, die van Necromantia is weer te koop... en 1 van Nembrionic ook, die was Arie vergeten erbij te zetten Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Die van mij kosten ongeveer 10 euro'tjes per stuk... Hollenthon is inmiddels niet meer beschikbaar. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |