|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 15-06-2005 10:00] |
|
Hey Darryl, ben jij dat op die foto? |
|
Bah, metal... |
|
Sjezus, dat ze die herrie elke keer weer in "Het Podium" programmeren. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Altar, sjees.....dacht dat die ondertussen dood waren ?!? Fuck the world and fuck you |
|
En dat gaan we ook bekijken. Ik wil dat zooitje van Altar nog wel eens beluisteren. |
|
Zonder die letters op dr armen was het een betere flyer geweest.. |
|
Ik vind hem wel aardig, smaken verschillen nu eenmaal. Dus niet zeuren, je weet in ieder geval hoelaat en hoeveel, toch! gr Broezur |
|
Smaken verschillen idd nu eenmaal. BE THERE! |
|
Als het nu weer zo druk wordt als bij Blood Duster, dan is de toon gezet voor een vervolg en dat zal dan beginnen zo eind september. |
|
Kom je niet dan Neem iemand mee , en we hebben er weer 2 |
|
quote: Zet er leuke bands neer en ik kom ook kijken, maar nee.. dit is net na graspop en vlak voor bospop. |
|
Dit zijn 3 goeie bands en dat voor slechts €5,- Dat moet zelfs jij nog kunnen betalen. |
|
quote: Hahaha.. Nou nee, dankje. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-06-2005 19:26] |
|
quote: Als je dan ook eens concerten organiseerd op data waarop ik wel kan, zou je zo ongeveer standaard een man extra in je publiek hebben |
|
Geef een aantal data waarop je cunt dan.. |
|
Zo'n beetje elk weekend daar op heb ik nog niet volgepland. |
|
Wij zullen Hoogeveen wel eens op zijne kop zetten |
|
Kijk dat lees ik nou graag. [Dit bericht is gewijzigd door metalkixx op 28-06-2005 20:52] |
|
Die flyer blijft zelfs na honderden keren posten, ontzettend lelijk. |
|
De band heet toch echt Plague, om eventjes flink wat mieren te neuken |
|
quote: En dat is legaal heeft de rechter onlangs bepaald, want dat is een compliment |
|
Ik geloof dat ze ook nog muziek maken |
|
Helaas aanwezig in Maastricht, anders was het zeker een bezoekje waard geweest. |
|
Dat wordt dan weer een zwaar weekend Wxena Volgende x beter. Kan hier wel overnachten |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |