IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Sun. 03.07 MERAUDER
bex
Usericon van bex
Posted 10-06-2005 11:14 by bex Wijzig reactieProfiel van bexQuote dit bericht

Sunday 03 july @ The Steeple, Waregem

MERAUDER
DO OR DIE
RETALIATE
CORE OF ANGER
SELF REFLECTION

Start: 17:00
Damage: 10,-
Reservation: frontline_hc@hotmail.com


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-11-2016 13:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Vanavond Merauder in Dynamo.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-11-2016 0:06 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het was vet. De eerste plaat, verder niks. Dikke heersch.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-11-2016 0:11 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

nog beetje druk ook ?


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-11-2016 1:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Mwoah. Kelder van Dynamo 'leuk druk'. Dus ja, best wel schraal voor zo'n legende.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 13-11-2016 15:27 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

heeft er misschien mee te maken dat alleen de zanger nog origineel is en de rest niet. beetje jammer wel voor een laatste tour.


TUFKAM


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 14-11-2016 16:00 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Bwah, volgens mij is het ook gewoonweg het gevolg van het feit dat ze buiten één erg goed album nooit echt nog memorable albums hebben uitgebracht en de latere generaties er dus nooit op gesprongen zijn.
Ik was nog aan het twijfelen om naar de show in Leuven te gaan van de afscheidstournee, maar uiteindelijk had ik ze 2 jaar geleden in dezelfde line-up ook nog gezien in het DNA-café in Brussel, waar de setlist toen ook grotendeels op Master killer gericht was en er toen ook al niet veel volk was.
En eerlijk gezegd: zoveel volk trokken ze ook weer niet in hun topperiode. Op de Master killer tour in '96 in Dilsen zat de zaal toch ook niet bomvol. OK, het waren wel grotere aantallen dan ze de laatste jaren trokken, maar dan verwijs ik weer naar mijn eerste alinea...



[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 14-11-2016 16:01]



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 19-11-2016 12:20 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Had al besloten om niet meer te gaan...na jouw bericht blijkt dat toch een goede beslissing hahaha


TUFKAM


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen