|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mag ik dan de enige zijn die deze band nog nooit gehoord heeft? |
|
Vargen: Nee.. Ik ken ze zelf ook nauwelijks, alleen een gedeelte van Dahmler (van Mp3's) ,, maar ze zijn wel erg strak en het is gewoon alvast een vette DeathMetal (of eigenlijk Murdermetal) band, dus dat compenseert weer met al die powermetal die er toch wel komt Ik ben voor VEEL blackmetal en deathmetal, omdat deze genre's naar mijn idee nog wel wat ruimer vertegenwoordigt kunnen worden op wacken, in tegenstelling tot alle oude trash en de powermetal bands |
|
AMON AMARTH BLAZE BLIND GUARDIAN DESTRUCTION DIMPLE MINDS DORO EDGUY FALCONER GREEN CARNATION HOLLENTHON IN EXTREMO J.B.O KREATOR MACABRE NECROPHOBIC PUNGENT STENCH RAVEN U.D.O. WIZARD |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Houden zo, kerel, houden zo |
|
quote: Ehum, Macabre is gewoon zwaar kicken. the only pleasure is pain |
|
GREEN CARNATION.. kent iemand dat toevallig? Ik weet alleen dat TCHORT (ex-Emperor en ooit satyricon) er in speelt en verder veel lui van In The Woods.. |
|
Tchort (Emperor, Carpathian Forest, Einherjer, Satyricon) Kobro (In the woods..., Carpathian Forest) Synne Soprana (In the woods..., Drawn) Kjetil Nordhus - vocals Stein R - bass (In the woods..., Torst) Bjorn H - slide and ebow (In the woods...) Endre Kirkesola - synth, sitar, string- and vocal arrangements, hammond organ Jan Kenneth T - vocals (In the woods...) Roger Rasmussen - screaming vocals |
|
Jongen... de Black komt altijd het laatst... VET kikke voor de rest.. ik gaat as ik cente hep me kaartje gelijk bestelle.... Dit slaat nergens op. |
|
Kobro Enneh... HOLLENTHON!!!! |
|
En nu moet ik zeker HUUUU!! zeggen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ja dat klopt.. Als een soort opvulling.. zo van, 'o, we hebben na al die tienduizenden guldens aan power en trashgrootheden nog wel een paar duizend over.. kunnen we nog wel wat van die scandinavische herrie voor neerzetten.. ' |
|
quote: gelijk hebben ze! hoor ik namelijk liever dan blek mettol [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 11-12-2001 0:14] Suck my piss |
|
Ja, dat moet je... [edit] was als reactie op Mörke's post [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 11-12-2001 0:15] |
|
OK... HUUUUUUUUUU! Dit slaat nergens op. |
|
nou nou, blind guardian wordt ik ook niet echt warm van >?D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
krijgen we alweer rode bandjes??!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
EDGUY!!!!!!!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
yeah CHILDREN OF BODOM komt ook ! en HYPOCRISY maar ze denken al uitverkocht te zijn in mei! van de officiele website: "Due to the visitor limitation of the festival we assume to be SOLD OUT in May." dat word dus gauw een kaartje kopen ! |
|
Ja, ook met het oog op een niet-doorgaand dynamo en een metal-loze-lowlands zouden er misschien wel meer nederlanders dan normaal... |
|
quote: hmm, niet echt veel wat ik ken..... |
|
quote: kga in januarie kaarten bestellen :D:D ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Hehe, echte oude trash liefhebber...mooi dat die nog bestaan. |
|
AMON AMARTH BLIND GUARDIAN IN EXTREMO KREATOR HYPOCRISY WHAAAAA !!!! gotta go !! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hmmmm Wou eigenlijk dit jaar eens een keer naar Eurorock, maar Wacken was wel heel erg gaaf vorig jaar.. /me *dubio* |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |