|
Auteur: |
|
|
Deze komt van 't doa forum, 3voor12 nieuwsbrief: DYNAMO BLIJFT HOPEN Het licht is, in tegenstelling tot berichten die eerder in dagblad De Limburger te lezen waren, nog niet uit voor Dynamo Open Air. Mojo festivaldirecteur Rob Trommelen bleek toen wij hem belden net op weg naar een mogelijke vervangende locatie. Welke, dat wilde hij niet zeggen. Wel vertelde hij dat het heel erg moeilijk zal worden om nog iets nieuws te vinden. Maar zolang Trommelen de hoop nog niet opgeeft, houdt 3VOOR12 de vingers ook gekruisd. Lees verder: http://pages.vpro.nl/3voor12/journalism/index.shtml?2534202+2584688+2584508+4533136 |
|
Nou ja, we zullen het zien. No regrets and no remorse... |
|
quote: Ik vind het juist 1 van doa's charme's dat 't er immer een chaos is... En laten we nu eerst maar hopen dat het doorgaat voor we ons druk gaan maken over line-up. |
|
Dan beginnen we maar weer met hopen... |
|
BETER!!! Wordt 't toch nog m'n eerste keer in 2002!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
eheh, die van mij ook dan.. Waarschijnlijk :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
guppies |
|
Als er dit jaar weer zooi komt(Slipknot en consorten), net als in 2000(of was dat nou 2001), dan heeft het voor mij echt afgedaan. Hopelijk komt er weer wat minder bekends, dan kan de prijs ook omlaag. [Dit bericht is gewijzigd door Emperor op 11-12-2001 10:43] Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
ik ga niet. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-12-2001 10:54] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik kreeg net een mailtje van Aardschok dat Dynamo naar alle waarschijnlijkheid toch zou doorgaan... Ze zijn in onderhandeling met drie terreinen die alle drie zouden kunnen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ach dat wordt toch zo vaak gezecht, en als het puntje bij het paaltje beland gaat het mooi niet door. dus tip ga gewoon naar een ander festival Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wacken in ieder geval, kheb nog een halfjaartje de tijd om te werke, kan lekker sparen aangezien ik nog thuis woon Je moeder. |
|
quote:Amen. Ik ook niet. Beetje skatebandjes kijken. Ga i kliever naar Wacken waar ze tenminste nog echte muziek maken. Al is het maar powermetal... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 14-12-2001 16:55] |
|
Ik denk dat ik volgend jaar maar eens voor het eerst naar Wacken moet... Dat gaat tenminste altijd zeker door. |
|
Ja, Wacken was dit jaar al verleidelijk... Moet ik alleen met zo'n georganiseerde busreis mee, ben zelf nl. OV afhankelijk... |
|
Ik hoop echt wel dat Dynamo doorgaat. Jammer dat het in Lichtenvoorde niet meer kan, was een stuk dichter bij huis geweest voor mij. the only pleasure is pain |
|
Laatste kans is de actie van de WAP om DOA toch naar Weert te laten komen |
|
quote: eheh idd! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Index / Concerten |