|
Auteur: |
|
|
Waardeloze crap. We don't take it, we just fake it... |
|
leg uit.... Fuck the world and fuck you |
|
moah.. Ik dacht dat het ging om een film of docu.. maar goed, bumfights in teh hardcore scene..? Of gaat dit echt ergens oveR? Nee, ik heb em dus nog niet gezien... Suck my piss |
|
Boston Beatdown gaat helemaal nergens over... We don't take it, we just fake it... |
|
zoiets had ik al... weten we dat ook weer Suck my piss |
|
Waar heb je em gekocht? Ik kan em nergens vinden. |
|
En toch ben ik best nieuwschierig naar dat hele boston beatdown gebeuren...... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Sounds in Rotterdam moet em nog wel hebben of er aan kunnen komen voor je.Zit in de hoogstraat, vlakbij de dump 2000..of hoe die dumpzaak ook heten mag.Als iemand trouwens nog deel 1 ergens heeft liggen en 'm kwijt wil dan houd ik me aanbevolen. Fuck the world and fuck you |
|
Hmmm, nee. Ik ben niet zo'n voorstander van al die knokpartijen. Ik hoef die hele touchguy mentaliteit helemaal niet te zien in de hardcore scene. Houd de agressie maar lekker in de pit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
doen ze daar ook wel hoor Fuck the world and fuck you |
Index / Muziek algemeen |