|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
On topic nou, en nokken met de grappen aub. Bruce Banner |
|
"To The Gory End". heerlijke plaat. Oersimpel maar oh zo lekker. Klinkt beter op vinyl dan cd, nog gruiziger |
|
Zo is er ook nog de band Leukemia, waar in mijn directe familie iemand is aan overleden, persoonlijk staat de keuze van hun bandnaam los van wat sommige mensen er dan achter gaan zoeken. |
|
quote: Werkelijk waar geen idee waar je het over hebt. Wat heeft het overlijden van iemand uit je familie te maken met de keuze van de bandnaam en wat sommige mensen erachter zoeken? Of is het jouw band? |
|
volgens mij bedoeld hij dat ook suck my heaven is best een leuke cd, klinkt nu een betje gedateerd maar toen vond ik t redelijk apart wat ze deden. ik vond t gebruik van zo'n celtisch lettertype als logo storender dan de bandnaam op zich In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zo is er ook de band Common Cold. Ik weet wel dat ze niet per sé mij wilden pesten, maar toch trek ik het bijzonder slecht. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hehehe. Ik vond wat Borthulaz ongeveer een jaar geleden zei wel mooi; Cancer betekent ook gewoon Kreeft. Quelle problem? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Toch denk ik dat dat een doodlopende weg is. Ik bedoel, "Pete Sandoval en George Fisher beginnen samenwerking in nieuwe band: BOOGSCHUTTER", ik kan er naast zitten maar ik zie dat nog niet zo snel gebeuren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En toen hadden we het weer over de band Cancer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vond Cancer fucking cancer wel een lekker nummer; verder is dit een vrij marginaal bandje geweest, dat intelligent wou doen en daardoor muzikaal de bocht uitgevlogen is imo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik dacht dat ze op de latere cd's pas echt op dreef waren aangezien toen onvervalste kankermuziek maakte.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
De woordgrappen zijn niet van de lucht.. Op welk album speelt James Murphy ook alweer mee? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Death shall rise, en als iemand dat kan is hij het wel ondanks een tumor. |
|
nieuw! Edit: 2 cancer?? black en thrash? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 14-08-2020 11:58] Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |