|
Auteur: |
|
|
|
|
*Mike's there dude Mekker |
|
Jammer, was net iets geweest voor Stonehenge de dag ervoor. |
|
Die kunnen dat niet betalen joh |
|
Ik ben er bij Ik ben blij want de dag ervoor kom ik terug uit zwitswerland |
|
Is dit optreden al officieel bevestigd door de bands zelf? Zowel op de Metal Church als Overkill site staat helemaal niets over dit concert! |
|
Ook ik zal aanwezig zijn! Overkill! |
|
present!! |
|
Hee ratje, kan ik meeliften? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: zekerssssssss |
|
Godver, dan ben ik op vakantie! .. |
|
kut, die ochtend ga ik op vakantie. OverKill had ik nou weleens willen zien. |
|
Komende week even reserveren. Want in principe ben ik erbij |
|
Chris Caffery heeft inmiddels afgezegd. Zie FP. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Woaaaaaaah dit is zo'n gave line-up maar daaaamn, Stonehenge de dag ervoor. |
|
Een weekje later op wacken |
|
quote: pffff, gaan we weer...... was jij nie ziek op Stonehenge?? |
|
quote: Haha neeeeeeeeee, dat kan niet.. ik MOET naar Stonehenge festival |
|
Na veel geruchten op diverse fora, moet ik helaas bevestigen dat dit optreden niet doorgaat. Ik had ruim een week niets meer gehoord van de boeker, maar zojuist krijg ik van hem te horen dat de bands afgezegd hebben. Baroeg kan hier helemaal niets aan doen! |
|
jammer |
|
Kankerzooi, net een dag vrij hiervoor genomen. |
|
Verdomme zeg.. jammer! |
|
Is er ook nog een reden? echt klote zeg My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
METAL CHURCH gecancelled! Tot onze grote spijt moeten we mededelen dat het geplande optreden van Metal Church, Overkill en Chris Caffery op 31 juli in Baroeg op het laatste moment geen doorgang kan vinden. Nadat de boeker ons verzocht had om een voorschot te storten van de gage, vernamen we via verschillende wegen dat het optreden waarschijnlijk niet door zou gaan. Toen we de boeker vervolgens om opheldering vroegen, kregen we een week geen antwoord op diverse emails en telefoontjes. Helaas was de reactie daarna dat het optreden is afgezegd. Niet getreurd echter, we willen in de komende tijd zeker nog soortgelijke bands gaan boeken! |
|
Had dit ook vernomen ja, dit is flink balen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Index / Concerten |