|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat lijkt me wel leuk om te zien, dat is weer es wat anders dan een lokaal vluchtje van een half uur |
|
quote:Dan kom ik vast wel weer de nodige biertjes nuttigen in Deventer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
http://www.boijmans.rotterdam.nl/ De Dali tentoonstelling is reeds afgelopen maar er zijn naast de toch al fijne aanbod binnen Boijmans nog twee geweldige exposities en namelijk die van Robert Crumb en Paul Noble. Ik raakte met name van Paul Noble en zijn extreem gedetaillerde potlood werken onder de indruk! Schitterend! Een aanrader! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Sorry dacht het niet. Ik heb het vroegah wel eens eerder gedaan, en ben toch 2 keer 1e geworden On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:ik heb het nog nooit gedaan, maar ik voel aan m'n water dat ik er erg goed in ben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: En als we nou in hetzelfde team komen? @Chelman, die expositie ziet er idd wel gaaf uit. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:dan hebben de anderen een probleem Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
|
|
|
|
Voor mensen die het leuk vinden. Wij gaan met een zooi mensen, waarvan groot deel zmmers, op 14 juni naar WALIBI Mensen die ook eens daar een kijkje willen nemen,.... Het is op een woensdag, omdat dan juist de scholen geen vakantie hebben. Dus kunnen we overal makkelijker in. DUs overspoel Walibi met ons mee..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Niks voor den werkenden mensch dus Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Jawel hoor, wij hebben al vrij genomen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja! of juist, Nee! Ticket te vroeg geboekt. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Kinderen zijn toch altijd op woensdagmiddag vrij, of is dat niet mer zo? |
|
quote: Ja maar ga je voor 1 middagje naar Walibi? Dat red je niet met kids. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: AVRO woensdagmiddag, kinderbios, fijne fillum-middag, la-la-la-la-, kin-der-bi-os yeah! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Heersch!!!! Ik heb mijn neonroze pettycoat al aan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vandaag de poetsvrouwen look? |
|
quote: Hell Yeah, maar wel de gaye versie! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ach so...kan het beter niet in een weekend gedaan worden????? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Klinkt leuk! Ik kijk morgen even of ik niet toevallig honderden vergaderingen/werkafspraken heb staan op die dag Hatsjikidee! |
|
quote: damn!!! maar wat Zillah zegt.. hopelijk zijn die bostrollen dan aan het schommelen in de speeltuin ofzo! carcasstrid |
|
quote: Wij hebben dan ook wel vrij .. maar dat is toch dat park met al die achtbanen? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |