|
Auteur: |
|
|
Maar es even kaarten scoren tzt |
|
Kevin LaBrie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Je weet wel, familie van... De tweede avond schijnen ze een klassiek metal album te coveren net zoals ze gedaan hebben met The Number Of The Beast en Master Of Puppets. Dat las ik trouwens op een forum. |
|
quote: Zeg nou maar dat je het van www.podiuminfo.nl Ik had hier graag bij willen zijn maar 39 euro is me nu toch wel iets te veel. |
|
Het is wel duur eigenlijk. Is er ook bekend of er support komt, of is daar dan te weinig tijd voor? Ook ben ik wel benieuwd welk album ze gaan coveren op de tweede avond. Maar nu ik iets meer geld heb dan normaal, ga ik misschien wel naar allebei de avonden. Gewoon voor de heb. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
HMH. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: hij kwam in de band toen Kevin Moore er nog in zat en aangezien er ook al 2 Johns in de band waren gebruikten ze z'n middelste naam (James) dus maar |
|
Hij heet Kevin James Labrie |
|
Ah kijk, weer wat geleerd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: of je zegt het zo idd |
|
quote: Mmm was van de week bij Audioslave in de HMH, en ik vond het een prima zaal, echt een supergeluid! Ik ga zeker naar Dream Theater! Nieuwe album is erg goed. |
|
quote: Ik vind het veel te streng. In mijn tas had ik wat drinken zitten voor ook onder andere de terugweg. Hoppa! alles in de prullenbak, ik kon die tas ook nergens bij een garderobe afgeven oid Na het concert werd ik ook meteen van voren weggejaagt omdat ze meteen gingen schoonmaken. Te groot betekent blijkbaar ook erg streng, geef mij dus maar een intiem concertje. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Hoe snel zouden ze eigenlijk uitverkocht raken? Ik denk zeker binnen een maand How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Bedacht me dat het misschien toch wel weer eens leuk was ze te gaan zien...! Heb kaartje voor 10 oktober al gescoord. Blijft een bak met geld natuurlijk maar af en toe moet dat kunnen Iemand enig vermoeden wat voor album ze de tweede avond gaan coveren? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ik ga daar een van beide dagen zijn! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik heb voor de eerste avond gekozen.. Zo'n heel album dat ze gaan coveren is misschien wel leuk om eens mee te maken maarre.. straks spelen ze een album van een band die je kut vindt ofzo.. dan sta je daar ook fijn "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Laatste keer in de ijsselhallen, gezien moet ze nu maar es nuchterder mee maken. |
|
quote: Ijsselhallen? Was dat niet in 2000 ofzo? Tijdje geleden al dan... Vond dat toen trouwens niet een al te boeiend concert en klote geluid daar.. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
oeh daar ga k ook zeker naartoe! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Voor beide dagen kaarten in mijn bezit @Ralp: hoe ga jij? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dream Theater heerst Ik wil hun eigen werk horen en geen covers dus ga de 10e. Nu snel een kaartje gaan halen Vorige keer in Ahoy was ook fantastisch dus die 40 pleuro moet ik er maar voor over hebben. zo kan ie wel weer |
|
Ik ga zo een kaartje halen voor 10 Oktober. Het optreden op Graspop smaakte naar meer Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik hoorde dat ze een album van MUSE willen gaan doen!! |
|
quote: Volgens mij ook in 2000 ja, Geluid was inderdaad om te janken(dat is ook het enige wat ik me kan herineren rest van de film helemaal kwijt) maar dat is gelukkig bijna altijd in de ijsselhallen. |
Index / Concerten |