|
Auteur: |
|
|
Gister n.a.v. een recensie in de Oor het debuut van Audrey Horne, "No hay banda" gaan checken in de platenzaak. Gave shit! Ik vind dat deze band een "authentiek" sfeertje heeft, af en toe doet het werk me behoorlijk aan Alice in chains denken. Ze gebruiken trouwens ook keyboards die op een behoorlijk subtiele manier wat "sfeer" aan de muziek toevoegen. Ik vind het absoluut niet storend. Ow, de bandnaam zal jullie vast bekend voorkomen Site Zeker voor de liefhebbers van "grungy" rockbands zeker de moeite van het checken waard |
|
Interview : http://www.zwaremetalen.com/interview/4446.html Review: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4409.html |
|
|
|
klinkt idd zeer goed.... |
|
Ik was er nog niet mee bekend, maar idd, erg lekkere plaat!! Goeie nummers, vette productie. Daar zijn er nog maar weinig van; no nonsense rock/metal platen. Intro van Get A Rope is wel van Rocket From The Crypt, die hadden een nummer getiteld On A Rope (!?), chorus daarvan is exact hetzelfde. Ook een goed nummer overigens. Beter goed gejat dan slecht bedacht. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 29-07-2006 23:53] |
|
Ik zit net ff Le Fol nog 's te beluisteren. Wat een gave band is dit toch! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Was live ook goed te doen. spelfout weggehaald... |
|
Zekers! Al hoorde ik mensen het als emo-band omschrijven |
|
Nou, ik zag dit slaapverwekkende bandje dus in deventer...totaal niet mijn ding. en dat handje klap van die zangert irriteerde me mateloos. als ik handjeklap wil dan ga ik wel naar een frans bauer concert... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pfff je stond heel fanatiek mee te klappen, ik zag het wel! |
|
niet waar! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Echt wel man. Je schreeuwde zelfs nog woehoowoehoo met een heel eng hoog stemmetje. |
|
Ze hebben weer een nieuwe,kom ik net achter, haal em net binnen, zo maar even beluisteren. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Erg goede plaat, gaat met gemak over de vorige heen qua emotionele intensiteit www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Damn, meteen even checken dan! Ben benieuwd. Ik luister nog steeds met erg veel plezier naar hun andere werk! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Het duet met Agent Cooper heerscht. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Beter dan Le Fol??!?! [edit]Volgens hun site komt hij niet uit tot 1 maart, is hij nu al uitgelekt dan? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-02-2010 22:46] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Heb nu net de nieuwe opstaan, dit heerscht! |
|
Toffe band inderdaad, lekker relaxed. |
|
Ik heb het nieuwe album nu een weekje in huis en ik begin hem steeds gaver te vinden. Niet beter dan Le Fol maar dat is een persoonlijk ding. Le Fol was namelijk het eerste dat ik van deze band hoorde dus de "wow" factor is een beetje weg nu. Gelukkig moet Audrey horne het niet hebben van een "wow" factor maar gewoon van sterke songs. En daar staat dit album weer vol mee. Songs als Down like suicide, Firehouse en Circus geven me weer kippenvel. Ik ben gek op het donkere, licht depressieve sfeertje dat om deze muziek hangt. Muzikaal verschilt dit album weinig van zijn voorganger. Het enige echte verschil dat mij opvalt is dat de ouderwetse hardrock invloeden meer naar de voorgrond zijn gedrukt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Muziek algemeen |