![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: niet echt nee ![]() luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:30] ik ben dom, o zo dom ![]() |
|
ah je hebt je thuis gevonden, triest persoon ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:31] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:32] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:32] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
[zever met een gepast antwoord van Voice of Doom] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:31] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
nu heeft de ZM knokploeg wel weer werk ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
|
FF recht op die lul: Ey connard!, c'est bien amusant mais si je serais toi, je commencerais à prie que je ne mait pas la main sur toi, ça va chauffer. O oui il est gran et méchant et il va chercher ses petits amis pour jouer. Va te faire prendre par un grand noir. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Frits van Eerd. Neem nou gewoon je verlies man lul I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote:Deze user/nick is mij geheel ontgaan. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Toch komen mods vaak over als een soort trieste personen. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote:Er was een periode dat dat van twee kanten kwam. Vreemd eigenlijk dat het forum nooit is opgeheven. Nu gaat het wel goed. Mag wel iets meer tegen dubbelaccounts en getroll worden opgetreden. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Deze kende ik. ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Hey, rustig aan, hè! No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |