|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zo juist mijn Accused tour shirt uit '93 terug gevonden. En hij is minder versleten dan ik dacht. |
|
Unieke band, volledig eigen geluid! Onze eigen Disabuse-Sorrow and Perdition, waren The Accused freaks!! |
|
We hebben ooit met Obtuse het nr scared of the dark van The Accused gecoverd. We hadden er een beetje een grindcore sausje over heen gegooid, maar het origineel was zeker te herkennen. Op 3 oude punks na dacht iedereen dat het een eigen nr was. |
|
Na enige twijfel onlangs toch maar de nieuwe plaat: The Curse Of Martha Splatterhead aangeschaft om de collectie compleet te hebben (op Bloodshed ook nog the archived tapes gehaald). Eerlijk gezegt, het valt me niet tegen! Ondanks dat de legendarische "zanger" Blaine Cooke er niet meer bij is. Nieuweling Brad klinkt vrijwel net zo. Verschil is eigenlijk niet te horen. http://www.myspace.com/kingsofsplatter |
|
Hehehe, ik zie neyt op die myspace dat ze vorig jaar getourd hebben met dayglo abortions. Ik wist niet dat die ook (weer) bestonden? ARGH, FUCK, KILL! DIE, SINNER, DIE!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |