|
Auteur: |
|
|
Pfff, nou maar hopen dat Hub ook nog iets dichter in de buurt heeft gepland! |
|
Nog support acts nodig? |
|
En langzaam maar zeker.. breidt Elexorien haar territorium uit.. Speel nou godverdomme eens in de buurt, kan ik zelf die bak herrie eens aanhoren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Moet je niet voor bij hem, maar bij Helheim zelf zijn. |
|
quote: Hij heeft toch alle zalen geregeld? |
|
Hij heeft geinteresseerden in contact gebracht met de band, voor de rest regelt Helheim alles zelf. |
|
DIKKE VETTE HEERSCH!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wat is hellheim precies? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
viking pagan metal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is het niet Helheim? met 1 L dus? Bruce Banner |
|
yup.. pas maar aan die topictitel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Done Bruce Banner |
|
Thank you very much. |
|
anytime mate heb ze wel gemaild... je weet maar nooit Bruce Banner |
|
quote: Wie heb je gemaild?? |
|
helheim Bruce Banner |
|
quote: He JB, check maar eens: http://www.helheim.com |
|
quote: Hehe, nee ik organiseer deze avond gewoon. Wat ik bedoel met Helheim regelt het was dat ze zelf met de zalen gaan praten en bepalen waar ze spelen. Helheim mailen over deze avond heeft dus geen zin, hehehe. |
|
ok. bummer Bruce Banner |
|
Yep, Ørjan van Helheim regelt de zakelijke kant van het verhaal (buiten de Effenaar want dat heb ik wel geregeld). Ik heb alleen geholpen de band in contact te brengen met geinteresseerde zalen en ik doe verder alleen de bus rijden en de merchandise verkopen tijdens deze mini-tour. 28 december speelt Helheim met nog een aantal interessante bands in de Effenaar Eindhoven en de 30ste in de Baroeg Rotterdam. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-06-2005 17:36] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zekers aanwezig spelfout weggehaald... |
|
duurt nog even , wel aanwezig band zegt me niks zou ook wel niet in mijn straatje liggen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wat must 'r dan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
bier supe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
deze mocht dicht van ome Deathwish Bruce Banner |
Index / Concerten |