|
Auteur: |
|
|
Ik heb geen Darktroon compilatieCD, maar wel andere zooi, Is erg fijn, Darktroon. Dit slaat nergens op. |
|
Snowfall is de rehearsal-versie van The Watchtower (Soulside Journey). Deze compilatie CD is op zich wel aardig, doch uit commercieel oogpunt door Peaceville uitgegeven. Alleen hadden ze beter de live- en demo-nummers er niet op kunnen zetten. Verder vraag ik me af van welk jaar dat verhaaltje van Fenriz in de hoes is. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 11-12-2001 17:45] |
|
quote: Die live- en demonummers hadden ze IMHO ook beter kunnen vervangen door "CD-versies". Waarom vraag je je af van welk jaar dat verhaaltje komt? 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Omdat ik wil weten wat Fenriz' houding tegenover de muziek is/was. Aan de toon van het verhaal klinkt het alsof het vrij recent is, waarschijnlijk dus zelfs speciaal voor deze compilatie CD geschreven. Als dit zo is dan bestempelt dat het het feit dat Darkthrone tegenwoordig alleen maar lol wil hebben. Waar ik overigens geen probleem mee heb. Fenriz heeft in tegenstelling tot veel andere muzikanten namelijk wel goeie humor. |
|
darkthrone |
|
Hmm, was net voor de grap op de Displeased site aan het kijken, en ze hebben nu dus ook t-shirts van Preparing for War. Misuse van de demo-cover zou ik zo zeggen. Kut-commercie. |
|
Hey Vargen.. hoe gaat het met je quest for ' the roots of evilness' dan? |
|
Hmm, die heb ik maar effe op de lange baan gezet. Zal ik toch wel nooit vinden. Vooral niet alsi k hier in Veenendaal blijf zitten. Maar idd, als ik die plaat binnen heb is dit de enige Darkthrone die ik nog moet hebben. |
|
Heb je ook het underground-darkthrone tribute (door Brett Benzie uit Australië samengesteld) dan? Ik wel (met o.a. Myrddraal, Rampage, Demon Realm, Lycanthropy, Megiddo en andere bands) |
|
Nee die heb ik niet. Maar ik heb het dus over werken van Darkthrone zelf door hen zelf gespeeld. Excluding verzamelaars en tributes. Als ik alles zou rekenen moet ik nog het volgede hebben: - A Night of Unholy BM (maar die krijg ik dus binnenkort op vinyl ) - The Roots of Evilness - Darkthrone Holy Darkthrone tribute - Die tribute waar jij het over hebt - ehm, verder weet ik het niet. |
|
Die tribute heet trouwens 'The Next Thousand Years Are Ours' en is uitgebracht door Destr0y records. Geen idee of er nog exemplaren over zijn, hij was behoorlijk gelimiteerd. Tof dat je zoveel Darkthrone spul hebt, trouwens. Night of Unholy BM op vinyl = heers! |
|
Ik hoop het maar. Was 60 DM. Hmm, heb jij die tribute The Next Thousand Years are Ours origineel? Anders zou ik hem eens kunnen fikken. |
|
Ik heb hem origineel ja. Probeer eerst eens Brett erover te mailen: hatred@fuck-the-skull-of-jesus.mit.edu (da's echt waar ) De tribute kost een paar schrale dollars. Als het uitverkocht is dan fik ik hem wel voor je over (is ook geheel in de geest van dit tribute trouwens). |
|
Dank. Ik heb hem een mail gestuurd. |
Index / Heavy Metal |