|
Auteur: |
|
|
Heeft iemand al naar deze nieuwe zender geluisterd? De zender is afgelopen zaterdag van start gegaan en is alleen via stream te luisteren. Het is een stuk beter dan verwacht. http://www.kinkaardschok.com/ De heerschappij, dat ben jij! |
|
dat ik meer nu-metal en gothic gebeuren had verwacht De heerschappij, dat ben jij! |
|
Kijk! eentje met playlist. Niet verkeerd. 17.56 Behemoth - The Nephilim Rising Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat Dragonforce word ik nog niet al te vrolijk van Maar keihard Nephilim Rising over de werkvloer blazen zie ik wel zitten! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nu nog een programma op de website... |
|
Wat een homofiele zooi. Alsof de gemiddelde metalhead zelf niet genoeg te beluisteren heeft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Inderdaad, wat een kankerzooi. |
|
Ik heb er nogal veel ruis door zitten, weet iemand hoe dat kan? |
|
ja, overbelasting. kan ook zijn dat je op een andere Kink-frequensie komt omdat de aardschok vol zit. misschien is het geen ruis maar house of zo signature |
|
Ik ken iemand die heel erg in de radio/teevee-online bisnis zit. Ik zal hem eens vragen hoe dat zo komt van die ruis. |
|
Ontvang het hier luid en duidelijk. Niks geen ruis. Wel aardig op momenten dat je te lui bent om zelf een cd uit te zoeken.. spelfout weggehaald... |
|
18:35 Atheist Piece Of Time Ik hoor alleen geen ene donder.. hmm.. ff klooi'n nog [edit]AH! Mors Principium Est [edit]Oh nee, da was Hatesphere.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-06-2005 18:37] |
|
hmmm... k hoor niets! Kwas wel benieuwd naar A. Horne. Entombed yeah |
|
aardschok kink is nu ook te vinden op www.nederland.fm |
|
quote: Deze zender bestaat al heel wat langer. Maar inderdaad, heb genoeg eigen zooi om naar te luisteren. |
|
Ik klik er voor de gein eens op, en... Guano Apes? Naast nu-metal en gothicmeuk ook al alternatieve shit? Nou ja, in elk geval is de 192kbs bitrate bovengemiddeld. Nu Still Remains, klinkt ook zwaar waardeloos, ik gooi wel weer een cd aan. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Dit uur op KINK Aardschok 12:00 Firewind Steal Them Blind Burning Earth 12:05 Disturbed Ten Thousand Fists Ten Thousand Fists 12:08 Bad Moon Rising Hands On Heaven Bad Moon Rising 12:12 Brainstorm Lifeline Liquid Monster 12:15 Guy Mannn-dude On The Verge Sleight Of Hand 12:18 Dragonforce Through The Fire And Flames Inhuman Rampage 12:26 P.o.d. Alive Satellite 12:29 Mors Principium Est Pure The Unborn 12:36 Laos I Want It We Want It 12:38 Exodus Shovel Headed Kill Machine Shovel Headed Kill Machine 12:41 Chastian In An Outrage In An Outrage 12:47 Trivium Pull Harder On The Strings Of Your Martyr Ascendancy 12:51 Powerlord Masters Of Death The Awakening 12:57 Armored Saint Creepy Feelings Revelation SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Index / Heavy Metal |