IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : he bintmeister en volthor
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2001 7:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Kan ik ergens eens wat van jullie band downloaden. ik ben wel benieuwd.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 12-12-2001 8:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

/heavy metal

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

attila_de_hun
Posted 12-12-2001 8:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

oeps, ik zie nu pas dat deze vraag in de verkeerde categorie staat! kan een behulpzame moderator deze even verhuizen naar de "metal" afdeling??

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 12-12-2001 8:47 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

daar staat 'ie al

satanos
Usericon van satanos
Posted 12-12-2001 9:50 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

quote:
Op 12 december 2001 7:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Kan ik ergens eens wat van jullie band downloaden. ik ben wel benieuwd.

er staat wel ergenseen nummer van "ons" op het internet [maar ik weet niet waar]maar dat is kut :erg onduidelijk en sinsdien zijn we wel wat beter geworden [mede door het feit dat ze eindelijk een drummer(tje) hebben gwvonden]
we zijn wel van plan binnenkort een demo te maken dus daar ken je beter op wachten

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 12-12-2001 11:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

kan je beter op wachten...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 12-12-2001 11:11]

satanos
Usericon van satanos
Posted 12-12-2001 15:05 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

ben dan wel verhuist naar dordt
,maar 'k heb nog altijd 16 jaar in rotturrdam gewoont dus effe je muil houwe ja
ik moest het even kwijt,sorry

attila_de_hun
Posted 12-12-2001 15:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 9:50 schreef satanos het volgende:
er staat wel ergenseen nummer van "ons" op het internet [maar ik weet niet waar]maar dat is kut :erg onduidelijk en sinsdien zijn we wel wat beter geworden [mede door het feit dat ze eindelijk een drummer(tje) hebben gwvonden]
we zijn wel van plan binnenkort een demo te maken dus daar ken je beter op wachten

okay, bedankt. wat voor stijl spelen jullie precies. ik heb al heavy metal gehoord, moet ik iets ongeveer als iron maiden of zo verwachten?

satanos
Usericon van satanos
Posted 12-12-2001 15:22 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

nee wie heeft er in godsnaam heavymetal gezegd en iron maiden
het is eem soort van erg vage/experimentele death metal met wat opeth invloeden en okee ook een beetje iced earth achtig iets in de gitaren
maar voor een betere uitleg moet je echt bij bint of volthor zijn

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-12-2001 15:29 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Het is eigenlijk meer mijn eigen stijl, maar dr zitten veel invloeden in van het oude Metallica (niet zo heel erg snel alleen ), Iced Earth en Samael. Ook heb ik een keer een Thyrfing nummer gehoord wat verrekte veel op een mummer van ons leek. Als het ff meezit komt binnenkort een maat van mij naar de oefenruimte met ene digitale videocamera, om wat beeld en gelid op te nemen. Als dat een beetje gelukt is zal ik dat wel online zetten.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 12-12-2001 15:32 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ik neem aan dat je wat geluid gaat opnemen en dat je niet je gelid op video gaat zetten

attila_de_hun
Posted 12-12-2001 16:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zie tweede reply van lord morgoth

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-12-2001 19:54 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

erm, '/heavy metal' betekend dat ik het topic heb verplaatst naar het heavy metal gedeelte van het forum...

edit: Met ikbedoel ik dusmezelf... uhm Lord Morgoth dus vanachter de pc van Bint...

Handig dat permanent inloggen

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 12-12-2001 20:01]

attila_de_hun
Posted 12-12-2001 20:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2001 19:54 schreef Bintmeister het volgende:
erm, '/heavy metal' betekend dat ik het topic heb verplaatst naar het heavy metal gedeelte van het forum...

edit: Met ikbedoel ik dusmezelf... uhm Lord Morgoth dus vanachter de pc van Bint...

Handig dat permanent inloggen

kijk, dat maakt weer een hoop duidelijk!

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 12-12-2001 23:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com