|
Auteur: |
|
|
Kan ik ergens eens wat van jullie band downloaden. ik ben wel benieuwd. |
|
/heavy metal Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
daar staat 'ie al Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: er staat wel ergenseen nummer van "ons" op het internet [maar ik weet niet waar]maar dat is kut :erg onduidelijk en sinsdien zijn we wel wat beter geworden [mede door het feit dat ze eindelijk een drummer(tje) hebben gwvonden] we zijn wel van plan binnenkort een demo te maken dus daar ken je beter op wachten |
|
kan je beter op wachten... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 12-12-2001 11:11] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ben dan wel verhuist naar dordt ,maar 'k heb nog altijd 16 jaar in rotturrdam gewoont dus effe je muil houwe ja ik moest het even kwijt,sorry |
|
quote: okay, bedankt. wat voor stijl spelen jullie precies. ik heb al heavy metal gehoord, moet ik iets ongeveer als iron maiden of zo verwachten? |
|
nee wie heeft er in godsnaam heavymetal gezegd en iron maiden het is eem soort van erg vage/experimentele death metal met wat opeth invloeden en okee ook een beetje iced earth achtig iets in de gitaren maar voor een betere uitleg moet je echt bij bint of volthor zijn |
|
Het is eigenlijk meer mijn eigen stijl, maar dr zitten veel invloeden in van het oude Metallica (niet zo heel erg snel alleen ), Iced Earth en Samael. Ook heb ik een keer een Thyrfing nummer gehoord wat verrekte veel op een mummer van ons leek. Als het ff meezit komt binnenkort een maat van mij naar de oefenruimte met ene digitale videocamera, om wat beeld en gelid op te nemen. Als dat een beetje gelukt is zal ik dat wel online zetten. |
|
ik neem aan dat je wat geluid gaat opnemen en dat je niet je gelid op video gaat zetten Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
zie tweede reply van lord morgoth |
|
erm, '/heavy metal' betekend dat ik het topic heb verplaatst naar het heavy metal gedeelte van het forum... edit: Met ikbedoel ik dusmezelf... uhm Lord Morgoth dus vanachter de pc van Bint... Handig dat permanent inloggen [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 12-12-2001 20:01] |
|
quote: kijk, dat maakt weer een hoop duidelijk! |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Index / Heavy Metal |