|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
BASEMENT, Rotterdam?? Bestaat zoiets? |
|
dacht dat er vroeger wel eens gabberfeesten werden gehouden.. geen idee waar het is "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Verdomme, ze zouden ook in Haarlem komen! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hoera, de meest truie heren van Noorwegen komen Nederland weer even vervuilen. Enne, die 'basement', bedoelen ze daar niet gewoon de Baroeg mee? Daar zouden ze tenminste de vorige keer spelen (ook met 1349), totdat het werd gecancelled. |
|
quote: Ik vroeg me al hetzelfde af. Ik heb er nog nooit van gehoord. |
|
hmm google geeft als eerste de Nighttown Basement aan.. dit is wel een logische locatie dan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Gorgoroth met 1349 in nighttown Maar geef mij toch maar de baroeg. |
|
quote: ik heb er liever geen 1349 bij hmm maar staat inderdaad al op de site van nighttown [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 27-06-2005 20:20] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik heb ook even gekeken en het is 13 euri. Voor dat geld kan ik bijna naar overkill en metal church |
|
quote:Bijna is nog niet helemaal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee het schilt een biertje. |
|
, zo dan! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, maar daar zou ik nog niet heengaan als ik de kaartjes gratis bij een pak wasmiddel kreeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Goudvishal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Voor het vorige concert werden ook gratis kaartjes uitgedeeld. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Denk het ook. Beter sfeer en shit. |
|
Ik ga ook in Arnheim wel even kijken dan. Wie weet wordt het nog leuk ook. |
|
Goudvishal. |
|
Hiep hoi, kenk weer es een keer naar Ernhem There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Idd... nu dus maar WEER wachten op een annulering... De heer Gaahl is nog in afwachting voor zijn straf en de andere leden doen ook hard hun best om niet op te kunnen treden if you catch my point |
|
de basement is de kelder van de nighttown. Letterlijk. Het is dus onder de nighttown. het zit er wel in dat alles gewoon doorgaat, maar zeker weten doe je het nooit he? |
|
quote: Yep.. en ik geloof dat Gaahl ooit ook al eens een optreden ter plekke gecanceld heeft omdat er niet genoeg volk zou zijn komen opdagen? |
|
quote: Wat hij zei |
|
Misschien idd ook maar even kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
SAURON zal de show in de Goudvishal openen en ondergetekende zal fijn de dj uithangen, dus dat wordt een black / thrash / heavy metal afterparty Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |