IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Spiritual Beggars Volgende pagina
Skip
Usericon van Skip
Posted 28-06-2005 12:41 by Skip Wijzig reactieProfiel van SkipQuote dit berichthttp://members.home.nl/yoko

Jaja, het nieuwe album is uit (20 juni '05). Demons.

Spiritual Beggars is o.a. bekend geworden doordat Michael Amott erin speelt (Arch Enemy/Carcass). De muziek nijgt alleen veel eerder naar groovende hardrock, altijd gaaf tussen de dagelijkse herrie. Heb enkele nummers gehoord op Kink Aardschok en het is weer een heerlijk rockend en melodieus album met prachtige gitaarsolo's. De kritieken zijn over het algemeen ook behoorlijk lovend.

Review:
http://www.prog-nose.org/metal-nose/engels/albums%202005/spiritual_beggars_demons.htm
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1882

http://www.spiritualbeggars.com/

Al meer mensen die em gehoord hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Skip op 28-06-2005 13:02]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-06-2005 13:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Yep, review is af. Moet 'em alleen nog online pleuren. Ik had de Japanse versie al een paar maanden geleden laten overkomen. Best wel duur, maar het was het helemaal waard!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-06-2005 14:06 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ja, fijne band. Ik had altijd het idee dat "Swansong" eigenlijk een beetje de aanloop was naar Spiritual Beggars, maar dat is natuulijk achteraf gelul.

Touché, pussycat!

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 29-06-2005 8:32 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

=LEKKERRRRRRRRRRRR

Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-06-2005 8:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2005 14:06 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ja, fijne band. Ik had altijd het idee dat "Swansong" eigenlijk een beetje de aanloop was naar Spiritual Beggars, maar dat is natuulijk achteraf gelul.

Amott maakte ten tijde van 'Swansong' geen deel meer uit van Carcass. Hoe kan die plaat dan de aanloop naar Spiritual Beggars zijn?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

zarlack
Usericon van zarlack
Posted 29-06-2005 9:01 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Drom is het natuurlijk"gelul"

[Dit bericht is gewijzigd door zarlack op 29-06-2005 9:01]

Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 29-06-2005 11:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Niet dat ik zo'n stoner fan ben, maare af en toe gaat dat er wel in, hun "On fire" laat ik wel eens draaien, knappe plaat

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-06-2005 12:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2005 11:57 schreef Gunman het volgende:
Niet dat ik zo'n stoner fan ben, maare af en toe gaat dat er wel in, hun "On fire" laat ik wel eens draaien, knappe plaat

Ja die is fijn heb de nieuwe nog niet gehoord maar Ad Astra is ook een fijne plaat....

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-06-2005 13:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2005 8:42 schreef Count Usher het volgende:
Amott maakte ten tijde van 'Swansong' geen deel meer uit van Carcass. Hoe kan die plaat dan de aanloop naar Spiritual Beggars zijn?

Niet, maar ik heb destijds niet gelet op bezettingswijzigingen (was meer met de muziek zelf bezig), en hoorde overeenkomsten.

Touché, pussycat!

Tongerloft
Usericon van Tongerloft
Posted 29-06-2005 15:47 by Tongerloft Wijzig reactieProfiel van TongerloftQuote dit berichthttp://www.baumstrunk.org/joensuu

Is dit nieuwe album nou ingezongen door die knakker van Grand Magus ( JB ) of door Spice? Kan die info nou niet 1,2, 3 vinden...

Tot nu toe vind ik MantraIII en On Fire behoorlijk ok van de Beggars, ... Ad Astra is daarentegen veel te gelikt.

[Dit bericht is gewijzigd door Tongerloft op 29-06-2005 15:47]

Back to the Baumstrunk

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-06-2005 21:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2005 13:52 schreef Sporty Voleg het volgende:
was meer met de muziek zelf bezig

Beetje zwak excuus voor je onwetendheid, die plaat is uit van 96, je hebt m.a.w. 9 jaar de tijd gehad om eens in het boekje te kijken...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 29-06-2005 21:59 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2005 15:47 schreef Tongerloft het volgende:
Is dit nieuwe album nou ingezongen door die knakker van Grand Magus ( JB ) of door Spice? Kan die info nou niet 1,2, 3 vinden...

Tot nu toe vind ik MantraIII en On Fire behoorlijk ok van de Beggars, ... Ad Astra is daarentegen veel te gelikt.

HEt nieuwe album is idd weer door JB ingezongen (hij is immers al weer een paar jaar de permanente zanger). De nieuwe klinkt weer iets rauwer dan On Fire trouwens.

Cees
Usericon van Cees
Posted 09-07-2007 23:19 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Gafe band idd, Alleen vind ik Demon niet zo gaaf. On fire is wel vet

The trend is dead.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-03-2008 1:41 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Nu weer On Fire aan het luisteren... na een lange tijd... Damn, wat vet eigenlijk!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-01-2009 13:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zou er nog nieuw plaatwerk van komen? Blijft heerlijke muziek.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2009 13:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gave band.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-06-2010 17:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het is er het weer voor mensen, draai het massaal!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-06-2010 17:52 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2009 13:31 schreef Staalman het volgende:
Zou er nog nieuw plaatwerk van komen? Blijft heerlijke muziek.
Ja dus. Met een andere zanger. Die van firewind.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-06-2010 17:57 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ben benieuwd!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-07-2010 9:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Artwork!

Ben erg benieuwd naar deze plaat, ook benieuwd naar die zanger want bij Firewind is het maar een middelmatige zanger.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-07-2010 23:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 04-09-2010 12:34 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Lekker plaatje, die nieuwe is geen JB, maar hij doet het erg goed

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

rotor
Usericon van rotor
Posted 04-09-2010 12:45 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik ben er nog steeds niet overheen dat Spice weg is; JB zingt goed maar ik heb hem nooit een Spiritual Beggar gevonden.

number_17
Usericon van number_17
Posted 04-09-2010 13:57 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

JB zingt al even niet meer voor de baggers hoor. Apollo doet dat nu en die doet het zeer goed.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-11-2010 23:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Baggers. Leuk gevonden.

Ik luister nu voor het eerst naar Return to Zero en hij bevalt mij wel. Het lijkt op Ad Astra, wat het enige album is wat ik nog wel eens luister. Nieuwe zanger is ook goed.

Shreds of Sanity
Usericon van Shreds of Sanity
Posted 23-03-2011 19:03 by Shreds of Sanity Wijzig reactieProfiel van Shreds of SanityQuote dit bericht

Ik had Return To Zero in januari gekocht en was er niet zo van onder de indruk, maar als je hem op een mooie lentedag als deze draait terwijl je lekker in de zon zit slaat de vonk opeens over. Lekker plaatje.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com