|
Auteur: |
|
|
Download nu van de mainpage het nr "We're Riding Out" van Methusalem uit Leeuwarden. Vertel wat je er van vind. www.methusalem.nu Klik op: http://www.methusalem.nu/methusalem/mp3/we're%20riding%20out.mp3 edit: Algemeen Methusalem-topic van gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-06-2005 18:43] |
|
Bagger. Die zanger.... |
|
Ik vind het anders best tof! "heavy metal, heavy metal, heavy metal gooooooooooods " Bruce Banner |
|
methusalen is cool De heerschappij, dat ben jij! |
|
Inderdaad, gave band hehe.. |
|
Goeie reacties gehoord op deze band als support van Gorefest; ben benieuwd geraakt; binnenkort maar es uitchecken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Methusalem heerscht enorm! Betere Heavy Metal is er niet te vinden in Noord-Nederland! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Daar zeg je een waar woord. Meerdere zelfs Bruce Banner |
|
quote: Zeker weten! Erg jammer dat de zanger weg gaat.. geweldige band! |
|
Eh? ALWEER een zanger weg? Bruce Banner |
|
quote: Het was hun `oude` zanger die vrijdag op het podium stond, geen nieuwe zanger nog gezien na de laatste keer op Noordschok. |
|
Even voor de duidelijkheid: eerst zong die gitarist, daarna kwam die kale (Harold geloof ik...), die vervolgens vervangen werd. Die laatste vervanger is nu ook alweer weg? (of praat ik nu heavy metal poep???) Bruce Banner |
|
quote: Ik weet dat David Marcelis zong en die gaat dus weg, als ik het goed heb begrepen wat de pre party op Waldrock voor hem zo'n beetje het laatste optreden. |
Index / Heavy Metal |