IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Motorhead & Corrosion of Conformity @ 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-09-2005 12:26 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Wat een gekankerslijm over COC, Motorhead heerscht ontelbaar keer harder.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 17-09-2005 21:30 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ja maar zonder een gave support ga ik geen 40 euro dokken.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 17-09-2005 21:36 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik heb me kaartjes al. Tja, twee gave bands voor 40 euro is wel te doen, maar ééntje is 'n beetje prijzig idd. Ik hoop ook op een goede support voor Motorhead.

Hatsjikidee!

Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 18-09-2005 14:14 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Laat ze Sodom maar mooi als support nemen, zien we die ook nog es in NEderland komen!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-10-2005 23:22 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Iemand ooit gehoord van SQL en/of Slunt? Die staan nu in het voorprogramma namelijk...

Hatsjikidee!

de laar
Usericon van de laar
Posted 27-10-2005 19:11 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

SQY is een Brabantse band die voorheen Sequoya (ofzoiets) heette.
Fijne band om eens een pot bier bij te pakken.

En Slunt heb ik ook nog nooit van gehoord.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-10-2005 19:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 19:11 schreef de laar het volgende:
SQY is een Brabantse band die voorheen Sequoya (ofzoiets) heette.
Fijne band om eens een pot bier bij te pakken.

En Slunt heb ik ook nog nooit van gehoord.

Oh SQY... Ik dacht al, SQL??? Ik ken wel SQL, maar da's heel wat anders.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 27-10-2005 19:21 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2005 19:17 schreef altx het volgende:
Oh SQY... Ik dacht al, SQL??? Ik ken wel SQL, maar da's heel wat anders.

Waarschijnlijk daardoor ook mijn vergissing in de spelling
Anyway, het is uitverkocht (altijd goed mochten we de kaartjes nog willen doorverkopen ) + er staat nu een tijdschema bij en Motorhead begint pas rond 21.30 uur.

Hatsjikidee!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-10-2005 10:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

S.Q.Y. I.P.V. C.O.C.? W.T.F.!!??

fijne vervanger.......had nog liever niets gehad..

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 28-10-2005 11:09 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

In de tussentijd heeft er ook nog Mondo Generator gestaan, dus SQY is echt de D- keuze ofzo...

Om de hoek bij 013 zit een goeie Indonees. Je hebt tot 21.30 uur om daar te gaan eten

Hatsjikidee!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 28-10-2005 15:26 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ze hadden gewoon The Spades in het voorprogramma moeten laten spelen!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 28-10-2005 16:13 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Fuck deze show, in de batcave een goeie hardcore avond voor maar 6 euro.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 28-10-2005 17:41 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

fuck die hardcorebands die ik elke week wel ergens anders kan zien, motörhead it is tonight!

We don't take it, we just fake it...

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 29-10-2005 15:27 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Life Long Tragedy kun je niet elke week zien.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-10-2005 16:44 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

goede zaak, matige band is me dat... Ach, er was toch nog 30 man op afgekomen, hoorde ik?

Motörhead was uitstekend op dreef. Setlist was volgens mij zo'n beetje 't zelfde als die nieuwe dvd, maar desalniettemin zeker de moeite waard...
Ow, SQY kan volgend jaar zo mee doen aan de tour de france, gezien de mooi fietspakjes.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 29-10-2005 17:10 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Het is geen matige band! Ze waren echt zwaar energiek en rockten da batcave. Er was niet echt zoveel man, maar was toch zeker een gezellige avond.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-10-2005 18:28 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

open er een aparte topic over anders...

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-10-2005 18:42 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Het was veelstedruk
We hadden kaarten maar konden de zaal waar Motorhead speelde gewoon niet meer in. Ook de balkons waren veelste vol. Echt nog nooit meegemaakt dit. Misschien dat het in de zaal wel meeviel maar goed, daar kon je dus niet komen als je er nog niet was. Zonde van de 80 euro

Hatsjikidee!

de laar
Usericon van de laar
Posted 29-10-2005 18:51 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Je kon toch gewoon van boven naar beneden lopen?
Al valt dat welliswaar niet mee in een uitverkochte 013.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-10-2005 19:06 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Nee dus. Wij kwamen de zaal gewoon niet meer in...Het was echt belachelijk druk. We waren trouwens niet de enigen die maar gewoon weggingen om die reden. Voor ons liep er een man (vloekend) naar buiten en in de parkeergarage kwamen we nog een paar andere mensen tegen die het ook maar hadden opgegeven.

Hatsjikidee!

de laar
Usericon van de laar
Posted 29-10-2005 19:21 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Dan ben ik volgens mij nog net op tijd naar de WC geweest.
Het verbaasde me inderdaad hoeveel mensen er na SQY nog in de rij stonden te wachten om binnen te komen.
En het cafe gedeelte was ook ramvol.

Van de winter bij Megadeth was het trouwens ook zo'n ramp.
Ze duwen die tent gewoon veels te vol.

[Dit bericht is gewijzigd door de laar op 29-10-2005 19:22]

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 29-10-2005 20:13 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

hmm, tijdens seqoblablah even op het balkon gestaan, daarna weer richting bargedeelte. Een minuut of tien vóór Motörhead begon de zaal ingegaan en ondanks de drukte zonder problemen vooraan bij 't podium gekomen...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-10-2005 11:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de drukte bevindt zich altijd bij de uitgangen, daar moet je doorheen en dan valt het allemaal wel mee. Donderdag nog in een uitverkocht paradiso geweeest. Zelfde verhaal.....achter teringdruk, vooraan 'genoeg' plek...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2005 12:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 19:21 schreef de laar het volgende:
Dan ben ik volgens mij nog net op tijd naar de WC geweest.
Het verbaasde me inderdaad hoeveel mensen er na SQY nog in de rij stonden te wachten om binnen te komen.
En het cafe gedeelte was ook ramvol.

Van de winter bij Megadeth was het trouwens ook zo'n ramp.
Ze duwen die tent gewoon veels te vol.

Bij Megadeth ook zonder problemen vooraan gestaan.

Die ouwe lullen in de zala blijven toch bij de bar.

WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 31-10-2005 16:15 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

*Bedankt mevrouw van de Schacht voor haar nutteloze bijdrage*

Wat een gezever allemaal weer. Lemmy regeert en dan rot het niet hoe je hem ziet!

Foto's: HIERO!

Hersenloze Mayonaise eten

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com