|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Andy kan heel ongeforceerd hoog (maar dan heb je Bert Kivits nog niet gehoord, hehe). Stormwitch eerste 3 platen zijn de enige die ik goed vind trouwens, de latere platen incl. de allerlaatste vind ik maar niets. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Jorn Lande vind ik erg goed en Andi Deris bakt er wel wat van. |
|
Ronnie James God (Dio) Bruce Dickinson (Maiden) Jorn Lande (Masterplan) Johnny Gioeli (Axel Rudi Pell) Tim Owens (Iced Earth) Reserve: Tony Martin (ex-Black Sabbath) Biff Byford (Saxon) Voor degenen die Chris Boltendahl noemen, dat is pas gevoel voor humor hebben . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Kozakkenboys Werkendam, dat is pas humor. Aargh... "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hahaha, jij bent een kenner Acid. Waarschijnlijk wel eens ondersteboven gevoetbald door mijn wereldcluppie . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Ik vind 'reckoning' veel te monotoom door de klote productie (daarmee bedoel ik de zang, de gitare klinken wel erg lekker) en qua composoities vind ik ze erg de 'Nightwish' sfeer in gegaan. Vraag me niet waarom, dat is iets wat steeds in me opkomt als ik 'm draai. Sterker nog, ik draai hem eigelijk nooit. Ik mis gewoon de Ecliptica en Silence tijd, de tijd dat ze prachtige slepende ballads maakte met een kristalheldere zang. Dát is pas muziek! |
|
1-Bruce Dickinson 2-Paul DiAnno 3-Blaze 4-Die gast van Blind Guardian 5-Die gast van Luca Tortilla Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: james labrie zingt gewoon kut :\ lang leve Hansi Kürsch! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Zanger van Lost horizon Zanger van Sonata Arctica Zanger van Control Denied euh.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die van lost horizon zingt zo ontzettend gay vind ik. Die van manowar (hoe heet hij ook alweer) die zingt pas goed |
|
quote: Die knakker van Emerald is inderdaad wel heel apart. Ik heb enkele reviews gelezen van dat album, en bijna allemaal kraakten ze de zang volledig af. Desondanks vind ik het een gaaf album. Weet jij waar ik 'm kan kopen? De enige plek waar ik hem gezien heb is een of andere onmogelijke Duitse mailorder. |
|
Vooral het nummer 'Suicide' is gaaf. |
|
Hansi Kursch Matt Barlow IF NOT,DAN TOCH!!!! |
|
ja die zat er aan te komen, met die naam.. Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Nima natuurlijk, metáááááál! |
|
quote: De LP is redelijk lastig te vinden, de cd (iron on iron, zelfde als de LP onder andere naam) is wel te verkrijgen. Volgens mij heeft Steelfire Invasion (Nederlandse distro) hem. Kijk effe op www.steelfire-invasion.com "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
MIJN TANTE! |
|
quote: |
|
Dickinson, Kiske, Sammet, Kotipelto, Cyriis |
|
Alan Tecchio James Rivera (nee ik doe nie aan top5 ghegh) |
|
quote: http://www.evillegendrecords.com/ us mm. logical shark, die heeft em. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Sinds wanneer is Iron Maiden power metal??? *denkt erover om een Beste NWOBHM-zanger top 5-topic aan te maken* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
James Rivera Hou het even bij top1 Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Live vids van de Helstar-site al gezien? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |