|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mille Petrozza Paul ballof Steve souza Schmier Angelripper [Dit bericht is gewijzigd door ZeroTheHero op 01-07-2005 18:36] Ik distancieer me volledig van ZM |
|
1. Keith Deen (Holy Terror) 2. Devin Townsend (SYL) 3. Don Doty / Ron Rinehart (Dark Angel) 4. Sean Killian (Vio-Lence) 5. Peter Dolving (The Haunted) 6. Mark Osegueda (Death Angel) 7. Chuck Billy (Testament) 8. Paul Baloff (Exodus) 9. Mille Petrozza (Kreator) 10. Darren Travis (Sadus) Oh... euh... Top 5... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Yeaaah.. gaaf nummer! |
|
Max Cavalera (Sepultura t/m Arise) |
|
Joey Belladonna Tom Araya Dave Mustaine Max Cavalera( t.e.m. 'Arise' idd ) Brulboei van Nuclear Assault Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Weet niet waar ik hem in een top5 zou neerzetten, maar Jonas Kjellgren(ex-Carnal Forge) heerscht ontiegelijk hard. Wat hij op de cd presteert, maakt hij live ook helemaal waar(Destroy Live DVD ) Echt heel verschrikkelijk............ Verder is Mille Petroza vet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Joey Belladonna is natuurlijk ook werelds! wat een zanger zeg! |
|
Mille van Kreator. Zanger van Pantera. Leif van Dew-Scented. Smier van Destruction. Zanger van Occult an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Die ben ik ook vergeten te noemen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
joey belladona ??? Thrashzanger???? Een goede zanger zonder enige twijfel maar thrash??? neen, wat thrash betreft, geef mij maar Don Doty en Paul Baloff! |
|
Chuck Billy Marc Osegueda Blitz Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |