|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leef je uit! no text supplied |
|
jan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Let it stop, PLEASE |
|
- Christina Scabbia - Liv Kristine Espenæs What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Nee Kwellie, ik kom niet met je spelen ... |
|
quote: Idem. Kappen met deze bullshit. spelfout weggehaald... |
|
mijn eigen lijstje: 1. Anneke van Giersbergen (The Gathering) 2. Tarja Turunen (Nightwish) 3. Helena Iren Michaelsen (Imperia) 4. Liv Kristine Espenaes (Leaves' Eyes) 5. Hanka (Silent Stream of Godless Elegy) no text supplied |
|
The Gathering is ook echt gothicmetal met een echte gothicmetalzangeres .... En dat schrijft dan voor een gothic e-zine ... |
|
Volgens metal archives is het: Genre(s) Death / Gothic / Atmospheric |
|
Anneke van Giersbergen op Mandylion, NightTime Birds en How To Measure a Planet. |
|
quote: Jij hebt zeker "Mandylion" en "Nighttime Birds" nooit gehoord? Daarop heeft ze toch echt wel bewezen dat ze een uitstekende gothic metal zangeres kan zijn. Dat ze nu geen gothic metal meer maken is m.i. dan ook volkomen irrelevant. no text supplied |
|
Laat maar ook. Bazzio Attacks!!! |
|
Gitane Demone (met stip!!!) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik vond/vind sabine edelsbacher van edenbridge wel een fijne stem hebben. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
'k ga het metal eraf laten en kom dan aandraven met -Dame Pandora (Dark sanctuary) -Kari rueslatten (terug te vinden bij Storm, maar heden ten dagen heerlijk solo) Die dames hebben een zalige stem Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
kunnen al deze ruktopics niet gewoon dicht?; straks krijgen we nog *beste fan*...*beste zaadslikkende groupie*...*beste drumstokvanger*....*beste headbanger*...*beste pitter*...*beste ZM-spammer*....goddamnit! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dan hoef je maar 1 persoon te noemen Bruce Banner |
|
quote: Ik heb niet zoveel met Gothic Metal, maar ik sluit me aan bij heer Grey. Lacuna Coil & Leaves' Eyes kan ik best waarderen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
1. Christina Scabbia (Lacuna Coil) 2. dat kind van Serenia 3. de meid van Beseech 4. oude en/of nieuwe zangeres van Flowing Tears (klinken bijna identiek) 5. Anneke van The Gathering, of Astrid van Ambeon. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Die van Beseech is leuk ja! Lekker klein ook no text supplied |
|
quote:Wow, gaat het dan niet over de zangtalenten? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
De topic titel zegt 'Best Gothic Metal zangeres', dat wil niet zeggen dat die zangeres het beste moet zijn in zingen... |
|
quote:Die bedenking maakte ik me ook net, verontwaardigd.. Maar in dat geval telt m'n nummer 1 toch zeker nog wel, de anderen nog niet zo goed bekeken. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
met haar zangkwaliteiten is ook niks mis inderdaad, hoewel ze live wat moeilijk verstaanbaar is... (zangeres van Beseech dus, voor de duidelijkheid) [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 03-07-2005 20:57] no text supplied |
|
quote: Ja, mamma-mia Scabbia is zeker een mooi stukje wonder der natuur. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 03-07-2005 20:57] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |