|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Baloff natuurlijk! Of David Wayne |
|
quote: HAHAHAHA!!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Chuck en Quorthon Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Moeilijk he! Die namen... |
|
Hazes |
|
Peter Steele |
|
quote: Ik -wist- het! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Bon Scott |
|
quote: Kurt Heroin dan. Cobain. Zonder e. En Kurt is inderdaad met een K. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Valfar van windir natuurlijk! |
|
Elvis Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Quorthon, Valfar, Dead, Chuck. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
valfar dead signature |
|
ian curtis |
|
Ik snap de keus van Quorthon niet zo, hij was een meesterlijke songwriter en z'n zang paste bij de muziek. Maar goed was die niet, wat zeg ik, meestal was het zo vals als de pest Maarja, er is ook niet echt veel keus uit dooie zangers |
|
quote: Luister is naar The Return bijvoorbeeld. Meesterlijk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Tsja, Quorthon was legendarisch, en ik ben een groot Bathory fan, maar beste dooie zanger, nou, niet bepaald.. Af en toe was het vals van hier tot in Strontheim, maar hij bleef geweldig... Dames: Dawn Crosby (detente) Heren: Bon Scott (AC-DC); jawel!!! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
freddy mercury natuurlijk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: oh wist niet dat niet overleden was Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Freddy Mercury |
|
quote: Ja, in december 1996, door een acuut leverprobleem, veroorzaakt door overmatig alcoholgebruik; heb je eens een tof metalwijf, zuipt ze zich dood (voor de duidelijkheid; het gaat over Dawn Crosby) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 01-07-2005 11:05] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Frans bauer.Die kan beter dood zijn. |
|
quote: Maar als ie dan dood is, is het dn de beste dooie zanger? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Chuck en Quorthon |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |