![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-07-2005 10:01] Bruce Banner ![]() |
|
Oh, gratis, als neger zijnde zal ik het overwegen. ![]() |
|
De Ster for teh win!!!11one!! De Ster heerscht gewoon man! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ik heb net besloten toch maar te gaan! ![]() ![]() |
|
Voor degene die wel willen komen en niet bekend in de omgeving zijn raad ik een eigenkaart meenemen erg aan. Met hun route kaart kom je er niet. ![]() ![]() |
|
quote: Sukkel! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Ik maak het wel weer goed, je weet wel, als je je haar los gooit, samen met die andere vrouw. ![]() ![]() |
|
quote: Welke andere vrouw? ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: LOTS! Toch? Of ben je niet zo van de threesomes? ![]() |
|
quote: Oh LOTS! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Dan houdt ze het toch vast? Daar doen we niet moeilijk over hoor... ![]() |
|
quote: Deal. Leg jij het haar voor? ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Hey houden jullie even je bek ok? Slap lullen doe je maar in het lultopic. dank jullie wel Bruce Banner ![]() |
|
Ik BLIJF erbij... Volgende keer maar weer wat meer rekening met mij houden als jullie gaan optreden ![]() Zit hier op Under The Black Sun en als jullie in Arnhem spelen op Summerbreeze ![]() Volgende keer moet ik jullie maar weer zelf gaan programmeren...dan ben ik er tenminste bij ![]() ![]() ![]() |
|
Lijkt me geen slecht plan Regeer! Doe es gek ![]() ![]() |
|
quote: Hey, doe eens niet zo onlief man! Ik denk dat ik er volgende week wel bij ben. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-07-2005 14:30] ![]() |
|
quote: Zou je dat nu wel doen na hetgeen hij net tegen je zei? ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Pinheadz hebben afgezegd.... Bruce Banner ![]() |
|
jammer dat zijn wel coole luitjes ![]() ![]() |
|
Komt er nog een band voor in de plaats dan? ![]() |
|
ik weet er nog wel eentje ![]() ![]() |
|
quote: Is er nog gebeld? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-07-2005 12:55] Suck my piss ![]() |
|
ja je vader.hij heb je al gebeld toch? ![]() ![]() |
|
quote: LOL is zit te klootn! BUMP@THIZ TOPIC YO Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |