IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : MORTIFER and keyboardplayer Dries go seperate ways Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-07-2005 0:18 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 0:18 schreef Illusione het volgende:
Amen. Op een eiland zetten en laten zinken met die handel.

Idd, eindelijk iemand die het snapt!!!

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 07-07-2005 0:19 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 7 juli 2005 0:18 schreef Illusione het volgende:
Amen. Op een eiland zetten en laten zinken met die handel.

Je avatar zegt genoeg idd

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-07-2005 0:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 07-07-2005 0:24 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

In ieder geval kan een keyboard de muziek verrijken met een duistere sfeer als je hem juist gebruikt. Wat bij ons vroeger te veel voorgrond was moet ik toegeven, liever niet meer! Maar compleet tegen keyboards ben ik zeker niet.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 0:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wil alleen maar Paul!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-07-2005 0:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 0:25 schreef Jenje het volgende:
Ik wil alleen maar Paul!

Voor m'n lichaam!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 0:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 0:25 schreef Illusione het volgende:
Voor m'n lichaam!
Inderdaad .... probleme mee?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-07-2005 0:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nope.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2005 0:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi

Bu .. speulen krengen!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-07-2005 0:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 0:14 schreef Mortanius het volgende:
Integendeel, we gaan zeker verder, en met en nieuwe toetsenist, maar in de toekomst zal die veel minder op de voorgrond in de muziek aanwezig zijn en gaat de muziek terug neigen naar onze black roots.

Als ik me niet vergis, hebben jullei al wel eens weer van die agressievere stukken laten horen, en die zaten zeker goed

Mortifer is iets dat je moet kunnen smaken, geen "even snel opzetten" - muziek, ik kan dat in ieder geval wel waarderen

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-07-2005 0:40]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 07-07-2005 17:44 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Bedankt voor het compliment! We gaan er weer tegenaan hé!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-07-2005 17:51 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 7 juli 2005 17:44 schreef Mortanius het volgende:
Bedankt voor het compliment! We gaan er weer tegenaan hé!

Zoals gewoonlijk, zwienewild all te time

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-07-2005 20:45 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2005 21:03 schreef Y Draig Goch het volgende:
Oostende en horror klinkt als een vanzelfsprekende combinatie.

heuy, de zanger geeft een gaaf beroep
werkt bij een begrafenisondernemer
Die sfeer kan hij dus lekker in zn muziek stoppen

Mortifer

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 07-07-2005 20:45]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2005 21:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 20:45 schreef IceQueen het volgende:
heuy, de zanger geeft een gaaf beroep
werkt bij een begrafenisondernemer
Die sfeer kan hij dus lekker in zn muziek stoppen

Als er 1 "thema" binnen de metal tot in den treure uitgemolken is......

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-07-2005 22:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 21:26 schreef Snaack het volgende:
Als er 1 "thema" binnen de metal tot in den treure uitgemolken is......

yeah, so? 't is gewoon een gaaf beroep
lekker rustig

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2005 23:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Pfff, rustig....

Een autodealer heeft ook niet zoveel last van de auto's in zijn showroom hoor... Die maken precies zoveel lawaai als een overledene: GEEN.

Muts.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 08-07-2005 0:26 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Correctie: Ik heb gewerkt bij een begrafenisondernemer. Sedert 2 jaar werk ik in het Crematorium in Brugge.
Dit ter info, het heeft in feite weinig met muziek te maken, behalve dan de interesse.
En het thema 'de dood' en alles die errond hangt is zo danig breed dat het nooit kan uitgemolken zijn.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-07-2005 15:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 0:26 schreef Mortanius het volgende:
Correctie: Ik heb gewerkt bij een begrafenisondernemer. Sedert 2 jaar werk ik in het Crematorium in Brugge.
Dit ter info, het heeft in feite weinig met muziek te maken, behalve dan de interesse.
En het thema 'de dood' en alles die errond hangt is zo danig breed dat het nooit kan uitgemolken zijn.

Zow, wat ik dus wou zeggen eh

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-07-2005 15:11 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 23:58 schreef Snaack het volgende:
Pfff, rustig....

Een autodealer heeft ook niet zoveel last van de auto's in zijn showroom hoor... Die maken precies zoveel lawaai als een overledene: GEEN.

Muts.

Hmm, k denk niet dat een dode erg veel tegen je kan zagen...zeker niet als ze de oven in geschoven moeten worden...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com