IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Holy Terror
Stefan
Usericon van Stefan
Posted 02-07-2005 10:40 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Er gaan geruchten over een reunie van Holy Terror, altijd 1 van m'n favoriete thrash-bands geweest... Weet iemand hier iets meer van?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-07-2005 13:37 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kan je vertellen dat Mind Wars 1 van mijn favoriete Thrash platen is !
En volgens mij is het ook 1 van de meest onderschatte thrash platen.

Maar over Reuni week niks maar ze hebben iig wel een site.
check http://www.holyterrorspeedmetal.com/home.htm
als dr nieuws is zou ut daar wel opstaan iig


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 02-07-2005 14:10 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Op die site staat dit:

quote:
Sunday 09/12/2004 5:03:00pm
Name: Kurt Kilfelt
Homepage: http://elrevengo.com
E-Mail: kurt@theloadlevelers.com
Referred By: Just Surfed In
City/Country: Seattle, Washington
Comments: So after all these years I " baked" the 24 track masters had my friend Jack Endino dump everything to a computer and mixed 6 songs off of Mind Wars ,Thank fucking god for Pro Tools ,,we mixed in one day! and it came out like it really should have all those years ago ,and we found some different solos and some vocals also,{it sounds like a whole new record] this along with 4 newer songs from the El Revengo sessions last year and about 10 or so live tracks will be coming out on Candlelight Records hopfully around the first of the year ,You never know maybe there might be something else brewing as well ,,we`ll see Take care and slam a beer for me ,,Kurt


De vraag is uiteraard hoe lang dit gaat duren (bericht is van september 2004) en of het inderdaad een reunie gaat worden...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-07-2005 14:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmm meen dat dr ook email adressen ed op de site staan.
Mischien eens een mailtje sturen dan ( vraag is natuurlijk of je antwoord krijgt )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2005 22:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zou wel erg cool zijn als Holy terror weer eens wat nieuws uit zou brengen. niet dat er veel mensen wakker van zouden liggen vermoed want ten tijde van de thrashperiode verkocht de band (ten onrechte) al niet veel. dat zal nu wel niet veel beter zijn denk ik. voor de centen moeten ze het dus niet doen.


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2005 8:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

goed nieuws


Acclaimed Los Angeles thrashers HOLY TERROR have reformed and are said to have a three-CD box set coming out on Candlelight Records featuring outtakes, live stuff, video footage and a general overview of the band. The band have been rehearsing and writing new material with a view towards releasing a new album in 2006.

HOLY TERROR were formed in the mid-1980s by guitarist Kurt Colfelt (a.k.a. Kurt Kilfelt; ex-AGENT STEEL) and ex-DARK ANGEL drummer Jack Schwarz, who left before the release of the band's first album, 1987's "Terror and Submission". A follow-up effort, "Mind Wars", was issued in 1988.



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-07-2005 9:21 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

WOOOOOHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Dus toch.... Van welke site komt dat bericht?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2005 9:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

het komt van blabbermouth.net
waar hun de info vandaan hebben weet ik niet staat geen bronvermelding bij


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 06-07-2005 14:35 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers


Dat zou onmeunig bruut goed zijn mocht dit nieuws kloppen


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen