|
Auteur: |
|
|
kan je vertellen dat Mind Wars 1 van mijn favoriete Thrash platen is ! En volgens mij is het ook 1 van de meest onderschatte thrash platen. Maar over Reuni week niks maar ze hebben iig wel een site. check http://www.holyterrorspeedmetal.com/home.htm als dr nieuws is zou ut daar wel opstaan iig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Op die site staat dit: quote: De vraag is uiteraard hoe lang dit gaat duren (bericht is van september 2004) en of het inderdaad een reunie gaat worden... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
hmm meen dat dr ook email adressen ed op de site staan. Mischien eens een mailtje sturen dan ( vraag is natuurlijk of je antwoord krijgt ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zou wel erg cool zijn als Holy terror weer eens wat nieuws uit zou brengen. niet dat er veel mensen wakker van zouden liggen vermoed want ten tijde van de thrashperiode verkocht de band (ten onrechte) al niet veel. dat zal nu wel niet veel beter zijn denk ik. voor de centen moeten ze het dus niet doen. |
|
goed nieuws Acclaimed Los Angeles thrashers HOLY TERROR have reformed and are said to have a three-CD box set coming out on Candlelight Records featuring outtakes, live stuff, video footage and a general overview of the band. The band have been rehearsing and writing new material with a view towards releasing a new album in 2006. HOLY TERROR were formed in the mid-1980s by guitarist Kurt Colfelt (a.k.a. Kurt Kilfelt; ex-AGENT STEEL) and ex-DARK ANGEL drummer Jack Schwarz, who left before the release of the band's first album, 1987's "Terror and Submission". A follow-up effort, "Mind Wars", was issued in 1988. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
WOOOOOHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus toch.... Van welke site komt dat bericht? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
het komt van blabbermouth.net waar hun de info vandaan hebben weet ik niet staat geen bronvermelding bij Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat zou onmeunig bruut goed zijn mocht dit nieuws kloppen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Index / Nieuws, actualiteit en media |