IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nieuwe Effenaar verwacht.... Volgende pagina
Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 04-07-2005 14:50 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

Op 1 oktober is het zover!!
Dan opent de NIEUWE EFFENAAR/Eindhoven haar deuren.

Op de plek naast de oude Effenaar staat al het grote, rauwe, industriële gebouw dat wel es zou kunnen uitgroeien tot gaafste metal tempel van Zuid NL...

Twee zalen: niet te groot (1200), niet te klein (400), precies goed om mooie namen, maar ook kleinere bands te laten knallen. Zonder het idee dat je je verloren staat in een immense zaal, maar zoveel mogelijk met behoud van de ouderwetsche FNR gezelligheid!

Er is al een aantal shows bevestigd:

23 sept. >>> After Forever, CD presentatie en tevens SNEAK PREVIEW nieuwe EFFENAAR!

7 okt. >>> Peter Pan Speedrock

13 okt. >>> Epica + Old Dead Tree + The Legion Of Hetheria

16 okt. >>> Vader + Rotting Christ + Anorexia Nervosa + Divine Empire

----------
TIP voor de jazzcats / soundtrackfreaks onder jullie:

1 dec. >>> Bohren und der Club of Gore!

Onheilspellende Doom Jazz. Constante dreiging in trage, meeslepende jazz epossen. Jazz gespeeld door (oud) metal muzikanten. Muziek overigens met een bizar soort erotische spanning....
----------

VOORVERKOOP voor de meeste shows is overigens al gestart bij Ticketservice.

Check WWW.EFFENAAR.NL voor aanvullingen op het programma.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 04-07-2005 14:54]

Only Deaf Is Real!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-07-2005 14:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Het bouwwerk ziet er in ieder geval al zeer indrukwekkend uit!

I'm not being rude. You're just insignificant.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-07-2005 15:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hmm Vader en Divine Empire

"This one is older than shit, heavier than time!"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2005 15:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

13 okt. Old Dead Tree

Owwww... daar moet ik bij zijn!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 16:06 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik ken een ZM-er die hierbij gaat zijn en op kruipafstand woont! En die ZM-er gaat ook kruipen!

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-07-2005 16:09 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

En in augustus/september de nieuwe Dynamo op loopafstand!!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 16:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Da's inderdaad voor mij ook drie keer kantelen ongeveer.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2005 16:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 16:06 schreef Illusione het volgende:
Ik ken een ZM-er die hierbij gaat zijn en op kruipafstand woont! En die ZM-er gaat ook kruipen!

Ja jij wel
Maar maar.. naar the old dead tree jij? Gezellig..

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 16:37 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

ODT weet ik nog niet. Vader weet ik wel.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-07-2005 16:38 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

ODT is gaaf! En een heerschend logo ook nog!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 16:38 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Muziek met een erotische spanning ? Dat klinkt ook wel weer lachen. Ga ik ook wel heen!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 16:39 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ach, desnoods kom ik alleen langs om biertjes mee te kantelen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2005 16:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Pff volgens mij moet ik gewoon naar Eindhoven verhuizen, vast veel leuker dan Zwolle

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 16:42 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Eindhoven is stoer.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2005 16:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 16:42 schreef Illusione het volgende:
Eindhoven is stoer.

Wilde er na mijn middelbare school aan de studie gaan.. daar of in Heerlen. Maarja, vaste relatie toen blabla in Zwolle gebleven helaas. Maar goed, treinen werken prima

Dus eh ik kom de nieuwe Effenaar ook wel bekijken.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2005 17:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vader en Rotting Christ klinkt wel goed. Misschien dat ik daar ook wel oren naar heb. Kun je een plekkie vrij houden voor me op de bank, Paul?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-07-2005 17:55 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 16:42 schreef Illusione het volgende:
Eindhoven is stoer.

Pfff. STOE-HOER jaaaa. Vanaf de sluiting van de Dynamo en sluiting van de Big Ben is er in Ehv. geen ene FUCK te doen behalve als er weer eens ooit een gig in de FFNR of de Altstadt was.

Na de zomer is Eindhoven -na jaren- wederom de place to be voor metalheads.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-07-2005 18:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 16:40 schreef MindlessMayo het volgende:
Pff volgens mij moet ik gewoon naar Eindhoven verhuizen, vast veel leuker dan Zwolle

pas op dat je niet van de wereld afvalt. Na Eindhoven houdt het zo'n beetje wel op.

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-07-2005 18:06 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 17:55 schreef Mikeee het volgende:
Pfff. STOE-HOER jaaaa. Vanaf de sluiting van de Dynamo en sluiting van de Big Ben is er in Ehv. geen ene FUCK te doen behalve als er weer eens ooit een gig in de FFNR of de Altstadt was.

Na de zomer is Eindhoven -na jaren- wederom de place to be voor metalheads.

De Effenaar is idd wel een pluspunt, maar verder

Hatsjikidee!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 18:07 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2005 17:52 schreef Mark het volgende:
Vader en Rotting Christ klinkt wel goed. Misschien dat ik daar ook wel oren naar heb. Kun je een plekkie vrij houden voor me op de bank, Paul?

Tuurlijk kerel. Sterker nog, dan heb je een logeerbed.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-07-2005 18:08 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ach.. vroegah.. toen de Big Ben nog open was..

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 04-07-2005 18:22 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

je vergeet te melden dat Eek A Mouse speelt 09/10/05

Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 05-07-2005 10:24 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 4 juli 2005 18:22 schreef MetalHeus het volgende:
je vergeet te melden dat Eek A Mouse speelt 09/10/05

heheheh en onze Belgische vrinden Jasper en Gabriel natuurlijk (Steverlinck en Rios)

Maarre... op t moment is onze programmeur ook bezig nog n grote 80's metal held te boeken... Meer kank nog niet zeggen... to be cont'd...

Only Deaf Is Real!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-07-2005 10:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 juli 2005 10:24 schreef Valiant666 het volgende:
Maarre... op t moment is onze programmeur ook bezig nog n grote 80's metal held te boeken... Meer kank nog niet zeggen... to be cont'd...
Keep us posted!

Komen de avonden van Cybercase ook weer terug?

Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 05-07-2005 10:44 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

quote:
Op 5 juli 2005 10:28 schreef helmet het volgende:
Keep us posted!

Komen de avonden van Cybercase ook weer terug?

Yep, da's wel de bedoeling! In de kleine zaal (ongeveer) eens in de twee maanden. En de wat grotere cybergothic knallers á la Suicide Commando tussendoor natuurlijk

Only Deaf Is Real!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-07-2005 10:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 juli 2005 10:44 schreef Valiant666 het volgende:
Yep, da's wel de bedoeling! In de kleine zaal (ongeveer) eens in de twee maanden. En de wat grotere cybergothic knallers á la Suicide Commando tussendoor natuurlijk
Mooi zo! Ik begon me al zorgen te maken omdat ie nog niet op de agenda staat En idd, de boekingen van die (cyber)gothic bands doen 't iedere keer goed. Volle bak!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com