|
Auteur: |
|
|
Kermis dinsdag 12 juli bij café Tinus in Helden EURO METAL NIGHT Met: IRONING MAIDEN (tribute to Iron Maiden) Bier/fris/wijn voor maar 1 euro! Entree: NIKS Meer info: www.goedtoeven.nl |
|
oja, daar zijn we vaak genoeg voor uitgenodigd... helaas begint mijn week dan weer |
|
Ben er Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien dat ik er ook wel heen ga, als ik geld over heb na Nuclear Assault. .. |
|
quote: Kan ook niet anders met zo'n leuk personeel hè? hahaha... |
|
quote:Uiteraard Morgen weer achter de tap? Zo ja, dan zul je mij heel veel tegenkomen hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jazeker. Ik ga nog 3 dagen voor jullie zorgen! |
|
Mooi Gisteren trouwens niet gezien....ben er tot 9 uur 's avonds geweest. Anyway, tot morgen en doe Ben maar de lompe groeten van een lompe boer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zondag was mijn enige vrije dag. Dus ik was zelf op de zuip! Ik kwam pas rond 11 uur bij Tinus. Tot vanavond! |
|
Yep, zet de pilsjes maar alvast klaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
GODVERDOMME, wat was ik mega tyfus zat gisteren. Ben er nu nog slecht aan toe Maar het was wel een leuk Iron Maiden coverbandje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hahaha. Iedereen was zat geloof ik. GEWELDIG! Wat heb ik gelachen. En vanavond weer verder feesten! |
|
Ik had een beetje last van een Iron maiden overkill, na die coverband nog meer maiden draaien werd me te veel. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Niks van gemerkt na al dat bier hehehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |