|
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
quote:Sorry, taalwonder |
|
quote:Check je mail |
|
quote: Nou, geweldig hoor, schouderklopje. De drone spreekt weer. Dat irritante gezeik altijd hier.. Ja, er is altijd wel ergens nog een oude topic van in een vergeten hoekje van het register. En weet je wat? Niemand die het rot! Devil Doll is zwaar geniaal, ik heb al een hele tijd twee van hun albums (TGWWD, Dies Irae in lederen verpakking), maar de rest moet er ook maar eens komen. Absurd en uniek, griezelig, briljante frontman. Zeer, zeer gaaf. Jullie zijn allemaal negers! |
|
ik heb Dies Irae hier liggen, het is muzikaal erg interessant. Ik ben er nog niet uit of ik het ook leuk vind om naar te luisteren |
|
quote:Haha 'k Heb ook TGWWD thuis (helaas alleen als mp3.. nog ff de plaat bestellen) > jeetje wat kan ik daar lekker in op gaan. Zo'n 'eery' spanning, creepy, relaxend, best wel geniaal |
|
cd's zijn verdomd lastig te krijgen van Devil Doll helaas, trouwens FRNK als je DD vet vindt moet je toch ook eens Morgul checken dat heeft ook duidelijke DD invloeden (ik ken DD via Morgul namelijk) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Oww ok, ga ik es doen dan! Dankje |
|
zeker de CD "horror grandeur" laat me ff weten wat je ervan vond Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
CD's Devil Doll gewoon bij bol.com : http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayCreatorPageInformation-Start;sid=njea5bTuuPWa9_Y94s-k0lQ2nBvvgmBo6Ng=?BOL_ARTIST_ID=812104&Section=MUSIC&lgl=1&plid=&lgl_BOL_ARTIST_ID=1 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-07-2005 10:20] |
|
nou vroegah waren ze moeilijk te krijgen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Haha vroegah.. toen de wereld nog schoon was en sex nog vies |
|
quote: Cd's zijn gewoon bij een aantal mailorders te vinden. De speciale Dies Irae uitgave heb ik nog bij de officiële DD fanclub (Nederlanders nog wel!) vandaan weten te ronselen. Ik weet niet of ze ze nog hebben, waarschijnlijk niet, maar ik zou gewoon een mailtje sturen. Het ding is prachtig! (Ik klink nu volgens mij echt als Hub ) Fanclub, eenvoudig adres: http://www.devildoll.nl/ Overigens, er schijnen vroeger, na afloop van een concert, altijd LP's te zijn uitgedeeld aan het publiek. Devil Doll speelde The Girl Who Was Death, het publiek kreeg een TGWWD LP. Devil Doll speelde Eliogabalus, het publiek kreeg een Eliogabalus LP. De restanten werden altijd door Doctor verbrand, daar ze 'niet meer nodig' waren, dus die LP's zijn nu ongelofelijke collectors-items geworden. Ik doe een moord voor zo'n ding! Devil Doll klinkt als gemaakt voor vinyl! [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 12-07-2005 12:51] Jullie zijn allemaal negers! |
|
ik vind het toch maar een bizar samenstelsel signature |
|
quote: In dit topic hierover verder idd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |