|
Auteur: |
|
|
Evacuate Bookings presents: enige Benelux-show TODAY IS THE DAY!!! Wanneer : Maandag 8 augustus, 20.00 Waar : Cafe Extase, Tilburg Wie : Today is the day (US), Ximel (Esp), + one Wat kost het : 6 euro aan de deur, geen voorverkoop Meer info : www.todayistheday.org, www.myspace.com/ximeldu, www.cafe-extase.nl Contact : evacuate_bookings@hotmail.com |
|
Up en komen gvd! |
|
sorry...te ver weg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In Extase nog wel, is dat niet wat klein voor zo'n band? Helaas ben kan ik er niet aanwezig zijn, maar ik stuur hem door naar een paar vrienden. |
|
alleen die steve austin zit er steeds in. Misschien als ik maandag zin heb, maar mijn ov is niet geldig dus dat maakt de drempel wel een stuk hoger. |
|
jongeuh, over het geheel genomen dan. Anders hadden Brann en Bill er ook nog ingezeten. |
|
Wees dan ook volledig ... half werk hebben we niks an |
|
ja, zieke beukers van de eerste orde... helaas speelt social d. dezelfde dag in de melkweg, dus als ik überhaupt nog in staat ben tot ademen na het komende weekend (iggy & the stooges) gaan die ws. voor... [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 03-08-2005 17:44] We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Ben je chagie vandaag, is iemand anders niet velledig geweest |
|
quote: Social Distortion ben ik ook bij !!! Wordt super vet !! Jammer dat de support acts zwaar sucken. Fuck the world and fuck you |
|
Concert van het jaar! Ben er nog doof van, wat een naar en akelig geluid. Maar GVD wat was het bruut. Steve Austin is op het podium de anti-christ, ik heb er geen andere woorden voor over. Muzikale hoogtepunten voor mij waren 'Temple of the morning star' en 'Descent'. Jammer alleen dat het zo moest uitlopen, het is geen pretje om rond middernacht vanaf Tilburg naar Amsterdam te komen. |
Index / Concerten |