IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Enige Benelux-show Today is the day
EVACUATE
Usericon van EVACUATE
Posted 08-07-2005 10:58 by EVACUATE Wijzig reactieProfiel van EVACUATEQuote dit bericht

Evacuate Bookings presents: enige Benelux-show TODAY IS THE DAY!!!

Wanneer : Maandag 8 augustus, 20.00
Waar : Cafe Extase, Tilburg
Wie : Today is the day (US), Ximel (Esp), + one
Wat kost het : 6 euro aan de deur, geen voorverkoop
Meer info : www.todayistheday.org, www.myspace.com/ximeldu, www.cafe-extase.nl

EVACUATE
Usericon van EVACUATE
Posted 03-08-2005 16:10 by EVACUATE Wijzig reactieProfiel van EVACUATEQuote dit bericht

Up en komen gvd!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-08-2005 17:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

sorry...te ver weg

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

SQT
Usericon van SQT
Posted 03-08-2005 17:09 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

In Extase nog wel, is dat niet wat klein voor zo'n band? Helaas ben kan ik er niet aanwezig zijn, maar ik stuur hem door naar een paar vrienden.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2005 17:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alleen die steve austin zit er steeds in.
Misschien als ik maandag zin heb, maar mijn ov is niet geldig dus dat maakt de drempel wel een stuk hoger.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2005 17:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bassist ook al weg dan? die speelde op de laatste 2 albums iig mee ...

Edit: die zit er nog steeds bij, dus je zwetst

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-08-2005 17:28]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2005 17:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jongeuh, over het geheel genomen dan. Anders hadden Brann en Bill er ook nog ingezeten.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2005 17:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wees dan ook volledig ... half werk hebben we niks an

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 03-08-2005 17:37 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

ja, zieke beukers van de eerste orde... helaas speelt social d. dezelfde dag in de melkweg, dus als ik überhaupt nog in staat ben tot ademen na het komende weekend (iggy & the stooges) gaan die ws. voor...

[Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 03-08-2005 17:44]

We don't take it, we just fake it...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2005 19:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 17:36 schreef Jenje het volgende:
Wees dan ook volledig ... half werk hebben we niks an

Ben je chagie vandaag, is iemand anders niet velledig geweest

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-08-2005 20:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2005 17:37 schreef VivaHate het volgende:
ja, zieke beukers van de eerste orde... helaas speelt social d. dezelfde dag in de melkweg, dus als ik überhaupt nog in staat ben tot ademen na het komende weekend (iggy & the stooges) gaan die ws. voor...

Social Distortion ben ik ook bij !!! Wordt super vet !! Jammer dat de support acts zwaar sucken.

Fuck the world and fuck you

zombie
Usericon van zombie
Posted 09-08-2005 15:59 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Concert van het jaar! Ben er nog doof van, wat een naar en akelig geluid. Maar GVD wat was het bruut. Steve Austin is op het podium de anti-christ, ik heb er geen andere woorden voor over. Muzikale hoogtepunten voor mij waren 'Temple of the morning star' en 'Descent'.

Jammer alleen dat het zo moest uitlopen, het is geen pretje om rond middernacht vanaf Tilburg naar Amsterdam te komen.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com