|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Rick Wakeman. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Clive Olin en Oliver Wakeman |
|
Toch wel Grimbert hoor! |
|
John Lord!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jeff Wayne, maar die is meer componist dan muzikant Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geen idee, ik ken hem vooral van z'n werk bij Yes. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Niemand die sverd nog heeft genoemd, foei! of martin van my dying bride? of die vent van nocturnus (met die mooie laser geluiden uit 1990 ) |
|
quote:hmm ok, maar de beste toetsenisten zijn Vangelis en Jean Michel Jarre naar mijn mening, probeer dat maar eens te overtreffen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jens Johansson - Stratovarius (o.a.) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
erg goedkope rommel vindt ik dat maar ieder zijn meug zeggen ze dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
'k Vind dat stripfiguur van Axel Rudi Pell ook niet verkeerd. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Jon Oliva wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Zo die is binnen, en die ga ik ook aanschaffen, geweldig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |