|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ruzie! Ruzie! Doe niet zo kinderachtig maar los het op de After Forever manier op: plaats een vaag persbericht op je site, gooi het op muzikale meningsverschillen en spreek er verder met nagenoeg geen woorden meer over.. Zo bespaar je jezelf als band veel ellende en vroeg of laat waait het wel weer over.. |
|
quote: Jammer dat het jullie zangeres niet is die playbackt... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 23-09-2003 16:41] |
|
quote: Interviews doen mij toch andere dingen geloven. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Be nice! |
|
Zondag 15 februari: Sengir, Trisomy en Wof in De Merleyn in Nijmegen Vaker reacties over Trisomy gelezen op internet, maar ze zelf nog nooit gezien.....dus ik ben benieuwd... En Sengir kijken is natuurlijk ook leuk....mooie zangeres |
|
Sengir vind ik absoluut NIKS.Klinkt niet vernieuwend Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
Ik heb ze wel gezien, maar I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sengir kijken kan inderdaad best leuk zijn...mits je oordoppen bij je hebt en pampers om het in je broek zeiken door het lachen wat aangenamer te maken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vond het afgelopen september een erg goede band. aaridge lui ook, alleen had ik afgelopen vrijdag wat anders te doen |
|
Blijft leuk al die bands die elkaar naspelen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: |
|
Zolang de rest van de band niet in beeld is is het prima te doen inderdaad... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Die bassist heeft anders een sexy rokje aan |
|
Ja...alleen jammer van die spijkerbroek eronder... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Het is natuurlijk maar wat je jammer vind Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hehehe...ach jij vond het ook wel schattig toch? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
iemand fan? kheb de demo cd hier liggen signature |
|
Kun je fan zijn van een band die niet meer bestaat? Als je met die demo "Autumn tears" bedoelt, geen interesse, heb 'em al. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Hmmm, zal hun ex-gitarist wel blij zijn dat ze hem eruit hadden gegooid en dat hij inmiddels weer een band heeft die lekker draait; Valkyre. (Hoewel ze een zangeres zoeken, maar ik denk niet dt de ex-Sengir dame een optie is ) Maar ik ben wel benieuwd waarom ze gestopt zijn. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |