|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ANTHRAX IS: Joey Belladonna: Lead Vocals Frank Bello: Bass Guitar, Vocals Charlie Benante: Drums, Guitars Scott Ian: Rhythm Guitar, Vocals Dan Spitz: Lead Guitar |
|
quote: metal-archives.com? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
|
quote: Dat niet alleen, de nummers zijn ook hier en daar wat aangepast. Tempo iets anders, riffje iets anders, net niet zoals het is (en hoort imo) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ah well, staat zelfs nog bij die link die hij neergooide. Om hem maar even te helpen en daar staat ook meteen een mening bij.. als die slim is vertaald hij deze even in het NL en post hij die hier neer. Lijkt het net alsof hij enig verstand heeft. |
|
quote: nee stel je voor! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
He metaldennis, Belladonna is niet de zanger op deze plaat aapje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja, maar vertalen... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hahahaha BUSTED!!!! Dat album is ingezongen door John Bush [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2005 16:31] |
|
als jullie het beter weten zeg dan wat beter/slechter is |
|
quote: Nee nee nee. Wij kunnen alleen zeggen wat we beter/slechter VINDEN. Sorry. Edit: een eigen mening wordt hier op prijs gesteld. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 09-07-2005 16:31] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Als je uberhaupt gelezen had zag je het al (van mijn kant) precies 2 keer voorbij komen wat ik ervan vind en waarom "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: waarom zouden we. ik heb t prima naar mn zin zo "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hahaha jij gaat echt lekker op je bek zeg, super!! Als grote Anthrax fan WEET je (oh wacht, iedereen weet..) dat Joey Belladonna sinds 1992 al is vervangen. |
|
quote: ik zeg niet dat ik een grote fan ben ik haal dit ook maar van hun site ik vind de muziek wel goed |
|
quote: Terugkrabbelen nu he.. Start dan ook geen discussie met mensen die hun informatie wel up to date hebben lamlul! Oh en als tip, zorg dat je een eigen mening over dingen kunt vormen voor je hier mensen komt vertellen wat voor een slechte muzieksmaak ze wel niet hebben en hoe dom ze wel niet zijn. OMG, lach van de dag! |
|
quote: niet huilen dennis, je komt er wel weer bovenop... waar doe je moeilijk over je kent die mensen niet eens als je er echt mee zit maak je maar weer een nieuwe account aan en zorg er voor dat je je normaal gedraagt ofzo |
|
en je moet dennis niks over muzikanten enzo vragen die kent hij niet |
|
quote: Daar gaan we weer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Marco sukkel ik heb die muziek van anthrax van jou en je bent zelf ook al 3x gebanned |
|
ik gebanned? dat kan ik me niet herinneren |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |