|
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Hij is wel een beetje door zijn dalletje heen geloof ik... gebruikt weer gitaren in ieder geval. no text supplied |
|
quote: Oh, dat wist ik niet.. het laatste wat ik ooit van hem geluisterd heb is dan ook alweer een paar jaar oud.. |
|
het zit nu vrij dicht tegen Ministry en het hardere werk van NIN aan. |
|
Tijdje geleden in de Baroeg gezien. De muziek die ze daar speelden was erg anders dan de muziek die ik heb. Leuk om een keer gezien te hebben. maar om de muziek hoef ik er niet weer heen. Das mijn mening. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wtf is dit voor een freakshow, nieuwe horrorfilm "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vroeger maakte hij dark ambient met een middeleeuwse inslag. wel een beetje glad maar OK, tegenwoordig doet ie industrial metal, na een tijdje electro dingen gedaan te hebben. |
|
quote: AI.. daar raak je wel een gevoelige snaar.. Ministry heerscht namelijk, nog steeds, de pan uit! |
|
het is m.i. niet zo goed als Ministry ooit geweest is, maar wel beetje experimenteler dan dat Ministry nu is. |
|
Het is leuk om dat rare outfit eens te zien Hij gebruikt inderdaad weer gewoon gitaren Vorig jaar al gezien, leuk voor een keer, maar ik ga er niet nog een keer geld aan uitgeven |
|
quote: Hij heeft in de vroege jaren nooit andere muziek dan die lijpe ambient gemaakt volgens mij. Alleen die laatste 2, misschien 3, wijken af. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ben er zeker weer bij. Heb 'em afgelopen jaar in Arnhem al gezien en laatst nog in Oslo en ben er nu dus zeker weer bij. Gave cd ook, die laatste! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
misschien aanwezig wel, Mortiis is toch wel leuk |
|
Mortiis is live best gaaf. Op cd vind ik er maar weinig aan. Als ze ook dichterbij komen ben ik misschien ook wel van de partij. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
CANCELLED |
|
Ook met een reden? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: zoow hey lkkr ding MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
tour in Amerika |
|
GVD. |
|
ow op de goudvishal site staat ie gewoon nog. de mortiis site zie ik niks over gigs.. @gvhell: ow jij bent wel een betrouwbare bron...helaas [Dit bericht is gewijzigd door Apocalypse op 30-07-2005 16:17] |
Index / Concerten |