|
Auteur: |
|
|
WE'RE BACK!!! 20 AUGUSTUS - DYNAMO EINDHOVEN BULLSEYE POWERROCK FORCEFEED CIRITH GORGOR FORETOLD ZILVER + extra band Entree: Gratis Open: 19:00 uur Eindelijk! Na jaren wachten is het weer zover! We gaan weer open! De officiele opening is pas in Oktober, maar op 20 Augustus mogen wij alvast wat metal door het nieuwe pand gaan blazen! Het nieuwe pand staat op precies dezelfde plaats als het oude pand. Alleen de straatnaam is veranderd! De nieuwe zaal zal geopend zijn, evenals de nieuwe hardrock cafe in de kelder! Je komt voor nop binnen en er zal nog een 6e band aan het programma worden toegevoegd! Ben er dus bij, want dit wordt een vet feestje! Dynamo lives again on 20 Augustus! DYNAMO Catharinaplein 21 5611 DE Eindhoven http://www.dynamo666.nl/ (hardrock) http://www.dynamo-eindhoven.nl/ (algemeen) |
|
OEH! Gaaf! Denk da'k mn verjaardag daar wel kom vieren |
|
Zeker erg cool ! |
|
quote:haha ok dan *bedenkt zich net dat Karin dan ook jarig is en FRNKie daar heen gaat* |
|
Heerschend dat dynamo weer open gaat!! Jammer dat dat niet met betere bands gebeurt hehe, maar ik hoop dat er al veel tofs gepland staat... Zenial |
|
djuukes! moet k dat ook weer missen.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik kom denk ik ook loeren . vet ! |
|
Hoor dit vandaag pas, heersch! |
|
Cirith Gorgor |
|
Doe PENTACLE er bij, en ik kom zeker. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik had vernomen dat Seraphique ook speelt bij deze mooie gelegenheid; klopt dat? |
|
Cirith heeft afgezegd en ik ben zo weg! *jetlag* |
|
Vloek, helemaal vergeten. En ik heb al andere plannen voor vanavond. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En, hoe was het? |
|
quote: NOPE, in die veronderstelling waren zij ja. In oktober pas aan de beurt, bij de 'gewone programmering' "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
shit, helemaal vergeten... |
|
quote: je hebt echt wat gemist, was tering tering gezellig |
|
't was écht supergezellig en en veeeel en goeie muziek,tenminste...in de kelder, de bandjes vond ik eerlijk gezegd niet echt boeiend maar in 't café heerste een goed sfeertje |
|
vond ik ook, en leuk om je weer een gezien (en natuurlijk geknuffeld ) te hebben |
|
We zullen wel weer eens op een zaterdagavond met een groepje naar de kroeg komen!!! Altijd vet!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: |
|
quote:Heheh quote: Ach, van de bands hebben wij alleen van de laatste nog 3 nummers gezien of zo.. Maar in het café was het zeker leuk |
Index / Concerten |