|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was een grapje hoor. Ik weet van geen enkele band waar ik naar luister op welk label ze zitten en wat daar voor invloed heeft of niet. Ik geloof best dat er lmetal labels zijn die nog met de A&R formule werken en bands mee'produceren' oftewel sturen in e3j richting waar t label denkt dat ze meer kunnen verkopen. En da's vaak wel jammer ja. Niet altijd. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik wist dat het een grapje was, maar ik wilde gewoon even een voorbeeld erbij halen. |
|
misschi3n ga ik ze nog wel luisteren ook hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: Ho ho ho! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik vind Nuclear Blast wel fijn qua bestellen.Gaat altijd supersnel bij mij Hoewel over muzikale smaak valt te twisten.Bestel er alleen maar de Immortal/Black Metal releases,en dat is het zo ongeveer wel.Hoewel Black Metal bij hen zeer schaars is,vind ik het een fijne shop http://mrpwolfslair.blogspot.com "if you stare into the abyss, the abyss stares back at you" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |