![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: uhr ![]() doet je armpje nog zeer ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: hehehehe Kuttekop! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
He bah, huilende mannen ![]() ![]() |
|
quote: Uhr neej ik huil echter niet... "Sehnsucht" ![]() |
|
He bah, happende mannen! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ja happen ben ik wel weer goed in ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Hoe was het optreden van Slipknot? ![]() |
|
quote: Da's toch pas in Juni of zo? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:link doet ut niet ![]() ![]() |
|
quote: mijn fout. ![]() ![]() |
|
quote:\ KUT!!! hijs zeker overvol ofzo eind van middag deed hij het nog prima Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Cool! ![]() Volgens mij heeft Metallica de maker van die site een proces aangedaan of zo, want ik ben een paar uurtjes geleden nog op die site geweest... quote: Hij is niet overvol. Voor zover ik het kan inschatten, is die hele site gewoon van de server afgeflikkerd... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-01-2004 23:41] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
trouwens wel af en toe veelste overdreven bas erin geflikkert, een meestal hoor je het verschil niet. Beetje overbodige site dus ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Wie weet had je die schoppen na dan wel verdiend? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Was wel cool! 1 grote pit in de HMH! Was alleen wel jammer dat ik nog een paar keer voor mn bek werd geslagen terwijl het nummer afgelopen was ![]() En ik verloot mn bril nog een keer ![]() Maar was wel cool om ze een keer live te zien dus! "Sehnsucht" ![]() |
|
quote:Ikke jou nie begrijppe ![]() ![]() |
|
quote: Wie wel? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Goede vraag mijn beste, goede vraag ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() (tijd voor msn toevallig?) ![]() ![]() ![]() |
|
quote:(moet bijna eten gaan koken, dus dat is even geen optie ![]() Goed, Metallica...hmm...het werk VOOR "Black Album" regeerd, en sommige andere nummers kan ik ook nog wel waarderen! ![]() |
|
Is goed maat spreek je daarna ![]() Idd, alles voor Black Album heerscht gewoon zwaar ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Als jij mij nie kunnen begrijpen jij een paar topics terug ook lezen! Dan jij mij wel kennen begrijpen! Neem er nog maar 1 van mij dan he! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |